Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Samma bild bara ändrad kontrast ;)
Samma bild bara ändrad kontrast ;)
Snälla sluta testa!För din egen skull Du är gravid och du har där två jämnstarka test. De blir inte så mycket starkare. Som någon skrev tycker jag att du ska prata med bm eller någon om din oro. Ett mf kommer vare sig du testar el inte om det är något som är fel. Blöder du inte så försök njut av din graviditet! :) (vet hur du känner då jag fått flera mf och det är väldigt svårt att släppa tanken på nya mf) Styrkekramar!
Jag är ledsen att jag terroriserar er med mina test då jag redan är gravid, men ni är ju experter.
Titta på detta.dem översta från julafton och nedersta från idag.
Visst är den nedre svagare? :- (
Ser ju där. Rfsu är sega på att visa. Jag skulle testa nåt annat märke. Låter ju so det skulle kunna vara nåt! Hoppas
Jag fattar nada. För en vecka sen tig jag detta. Svagt pluss va? Har tagit fler efter det, senaste idag (RFSU) som visar negativt. Det är 34 dagar sen jag hade mens, jag mår småilla hela tiden och brösten ömmar.. Hur sent kan man plussa?
Behöver hjälp av er expertis igen :)
Som ni ser så var strecket starkare idag men ändå väldigt svagt, kan det vara så svagt och ett plus fast att man är BIM + 3? :)
Skulle boka tid för en koll.. lycka till!:)
Hejsan. Mina grav-test visar ingenting.
Min senaste mens första dag var 30/10-2015
Har mens med 40dagars mellanrum.
Men har fortfarande inte fått den.
Och inget plus i sikte heller.
Ser ju nåt väldigt svagt.. vilken dag är du på?
Tog ett på morgonurin, känns rätt kört.. Undrar var mensen är..
Grattis och krya på dig!!
Så ska vi se tjejer.
Nytt hcg är taget.
Den 5e var det 14.
Idag är det 53.
På 3 dagar har det nästan 4 dubblats
Kvar på sjukhuset ännu. Strax dags för ultraljud över gallan.
Kunde inte hålla mig idag..... äl+8 syns nåt på denna? Ser svagt irl.
Ser svagt! Hoppas det ökar!
En till:
Är jag knäpp och inbillar mig?? Eller är det ett streck? Äl+9