• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-03 22:27:07 följande:
    Nej jag menade att jag är ju garanterat inte gravid det lovade läkaren häromdagen efter VUL så då hade det varit kul att testa...

JENNIE såååå j*kla snyggt. Jag sitter här och hoppar i soffan för din skull nu. LYCKA!!! Hjärta 
    TACK Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    ja de e nog så hihi är allldeles till mig =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 22:30:16 följande:
    NOG? Du är tokgravid kvinna! Vad säger sambon?
    Hade ju tänkt hålla mig o berätta imorrn o ge han ett test till frukost, haha
    men då sa jag *vill du veta en grej?* och han *vad e de n då, e du gravid eller?*

Åso la jag fram testet på tangent bordet då han satt vid datorn, o han sa* Ja där e ju ett plus*Skrattande
    Mamma060812 skrev 2012-03-03 22:29:18 följande:
    Grattis Jennie :)
    Tack =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 22:35:47 följande:
    Åhhh mysigt. Haha killar är härliga SÅ lugna medans vi går i taket direkt när vi skymtar två streck Tungan ute
    haha ja... o han e så extremt lugn haha blev nästan irriterad på han *Mä blev du inte glad* Jooo nog blev ja de haha.....Men glad blev han =)
  • Jennie83
    2barnsmamman89 skrev 2012-03-03 22:41:10 följande:
    Kikar in och säger grattis till dig Jennie83!! Får man fråga vad är det för test det vita du använde? aldrig sett sånna förut hehe
    jag fick dom av bm efter jag fått missfallet, hon skickade med mig fyra så jag skulle kunna hålla koll på hcg nivån sjönk
    men sparade dom, eftersom jag fick ta blodprover också
  • Jennie83
    2barnsmamman89 skrev 2012-03-03 22:41:10 följande:
    Kikar in och säger grattis till dig Jennie83!! Får man fråga vad är det för test det vita du använde? aldrig sett sånna förut hehe
    Tack förresten =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-03-03 22:46:59 följande:
    Jennie: vilken lycka!!!! Massa grattis igen! Vilken dag är du på? Symtom!?
    JA =) men också delvis rädd, för att de ska gå snett, sitter i bakhvdet =/ men försöker tänka, väntar bebis inte mf (men tankarna finns där)

symtom, molvärk (haft till o från sen efter äl) flytningar, brösten ser lustiga ut, så där små konstigt mående, men inte så farligt.
    hoppas hoppas nu verkligen detta går vägen, när tycker ni jag ska ringa bm på gyn o be om vul? (hon lovade mig ett efter mf:et) ska jag ringa till veckan el va tycker ni?

jag är på Äl +12

tror vecka 4+0 på måndag
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-03-04 10:32:44 följande:
    jennie : testat idag ? ska du ta digitalt??

hoppas : ja hon e fan int dålig hon int!! hon har allti vart min förebild såå hoppas ja tar efter henne :) 

Hörde btw att syrran funderade på att eventuellt skaffa en regnbågsbebis med sin fru! :) 
    Tror ja tar digitalt imorrn el så, jopp jag har testat =) vill ni se bild? Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester