Skrutt 83 skrev 2012-03-06 10:55:32 följande:
Alexander: jag ser och tycker det ser lovande ut! Visst tog det lång tid innan du fick synligt plus förra grav?
EQ85: väntar med spänning på ditt test och håller tummarna, häftigt om du skulle plussa samma dag som sist!
Jennie: hur mår du och magen? :)
Här är jag i v. 14 och illamåendet börjar äntligen släppa. Var på kub förra veckan å allt såg bra ut! Pigg och glad och väldigt sött liten krabat där inne! Så häftigt vad klara de är tidigt, såg ju verkligen "färdig" ut! Är det ok om jag lägger in bild eller är det någon som tar illa vid sig?
e lite nojjig över hur de ska gå.
ringe bm på gyn o då börja hon o prata om ja skulle äta nån medicin eftersom jag hade haft ma 08 och så nu mf:et, vet inte vad för medicin men då blev ja lite mer nojjig,
trode de va om man ahde haft 3 mf på raken. ja bara vänta o höra vad dom säger
ja jag mår så där, lite illamående till o från, får ibland halsbränna, o brösten e ömma, o trött så inni bomben, igår då ja kom hem från jobbet trodde ja jag skulle somna där jag satt =P men de hör ju till
busade med minstingen idag o han råka trycka sin häl mot ena bröstet o AJ va ont de gjorde höll på börja grina, åso känner ja mig väldigt känslosam, humöret pendlar upp o ner (men de e vanlig gravsymtom för mig =P)