• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gick o kolade på hur testlagrets såg ut nu efter tiden gått ut (har inte sett på tidigare test nå bara nå svagt men som försvnnit efter tiden gått ut)

nån som vill se bilderna hur dom ser ut nu?????????? =)

• Jennie83
    bewe skrev 2012-03-02 23:10:50 följande:
    TOG ETT NYTT CB OCH DET DÖK UPP ETT TJOCKT BLÅTT KNAPPT SYNLIGT..kan jag ta detta som positivt nu? fem tester och alla har visat "något" Solig
    Bild? =)
  • Jennie83
    MTW skrev 2012-03-02 23:18:13 följande:
    Kan någon hjälpa med mitt inlägg innan?
    jag ser något, men ta ett nytt imorgon på morgnen eller på söndag morgon =)
  • Jennie83
    Hoppomsmått2012 skrev 2012-03-02 23:20:24 följande:

Vad tror ni? Ingen tvekan för mig att det finns ett streck men det är så väldans svagt. Inbillning???

GRATTIS =)
  • Jennie83

Vet man ska ej titta på testen efter tiden, men gjorde de o så här ha de Aldrig blivi på något av testlagrets lester jag tagit under dessa dagar inte ens efter tiden, vet man ska inte lita på om de e efter tiden men ser ni? =)

• Jennie83
    bewe skrev 2012-03-02 23:28:05 följande:
    Somsagt, min mobilkamera suger verkligen, (ingen blixt och dåligt ljus)
    men..är detta +?

Ser men som sagt väldigt dålig bild =/ tycker mig ana ett plus =)
  • Jennie83
    c89 skrev 2012-03-02 23:31:48 följande:
    Åh, typ sådär svagt var mitt första plus, nu är det som det understa istället, starkare än kontrollstrecket, haha :)
    Vågar mig på ett grattis!

(ihopklippta bilder, därav olika storlek på testen osv)

Men kan man lita på de om de är efter tiden??
  • Jennie83
    bewe skrev 2012-03-02 23:34:22 följande:
    Jo..ett under att det kom med lite med tanke på min kamera, haha.
    Har somsagt tagit tre pregtester som alla visat svagt, men sen blivit starka när dem torkat, tog ett CB innan men hade bara hållt mig i 2 tim då, fick då ett tunt streck och nu blev det brett men ack så svagt så att jag tror att jag inbillar mig lite.
    Men 5 test borde väl inte visa något om det inte verkligen är något? Är nog väldigt tidig, nog inte mer än i v 3 isåfall.  
    som sagt jag ser något =) ja de låter ju verkligen som att det är något =) Håller tummarna!!!!!!!!!!
  • Jennie83

Ja man gör ju de, haha nu blev ja pirrig, som sagt efter tiden så jag vågar ej lita på de... MEN har ej kommit fram nå streck på nått av dessa test under tiden jag testat nu, man kan ha sett en svag skugga innan tiden men aldrig blivi nå mer,..... hmmmm =) Hoppas =)

• Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 00:11:32 följande:
    Där snackar vi.. Du måste va gravid!!!!
    haha håller på ta tå nya test ett testlagret o ett jag fick av BM ska fota inom tiden denna gång =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester