• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess86 skrev 2012-03-03 00:18:39 följande:
    Men för faaaan madame!! Du måste ju vara gravid nu! När efter tiden kom strecken? Och när är bim?
    Haha jag vet inte, lämnade de efter jag kollade första gången o ej såg nå....... Men nu kommer de NYA =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 00:47:02 följande:
    Jennie:
    Om inte du är gravid nu så är ingen annan det heller
    ja alltså ja tror ja dör....... dom ha ju aldrig visat så här starkt varken före eller efter tiden =) Åååååååå en en låga tänds av hopp, o en tår fälls, hr ska jag va så sova nuuuuuuuu.............. Haha
    Glad 
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-03-03 00:58:47 följande:
    Jennie: ser på alla inom tiden! Vågar säga grattis :) för har aldrig fått så på testlagret om det inte varit något.
    TACK åååå ja hoppas så!!!!! ja jag har ju inte haft nå sånt här streck varken före eller efter tiden nånsin nu dessa dagar jag testat...... så något måste de ju vara
  • Jennie83

Hoppas hoppas Knasten jag mailar dig snart, sambon. Sitter vid datorn Sweasmamma jag har alltid fått vattninga flytningar efter äl

• Jennie83
    Trixxy skrev 2012-03-03 07:59:08 följande:
    Om man får neg på bim -8 till -10,ska man ge upp då?jag hade tidig äl denna månaden o hade hoppats på tidigt plus.äl+7 idag oxå.känner mig negativ....har testat tidigt med mina andra barn med starka plus på bim-4....tror det är kört.hade jag vart gravid så skulle det ju iaf synas litegrann.
    Det där e nog olika skulle jag tro, detta e första gången jag börjar testa så här tidigt, med båda pojkarna så har jag aldrig testa 4 dagar före bim max, och med lillebror fick jag svagt men tydligt pls dagen före bim.

så de  där tror ja e olika från gång till gång, tycker ej du ska ge upp!!!! Kram
  • Jennie83

ÄR Ja de??????????? är ni säker???

haha alltså ja sitter typ o skakar,,, ingen som har sina svaga bilder o lägga upp??? före ni fick ordentligt plus?????
    ååååååååååååå ja dör!!!!

• Jennie83
    05091112 skrev 2012-03-03 10:00:50 följande:
    Jennie, mitt var inte mycket starkare!:

Hur nära Bim var detta??? =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester