• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten mailat dig =)

• Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-02 21:15:09 följande:
    Jennie vilken dag är du på i gentemot Äl o BIM?
    Äl+11
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-02 21:20:56 följande:
    12 väl?
    fick 1.a utslaget på äl testet den 21:a så då måste de väl va 11? el haha ja e värdelös o räkna sånt här
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-02 21:33:03 följande:
    ok, trodde vi hade äl samtidigt. fick utslag den 20:e så jag är på bim-2. kalla mig koko, tog två testlagrets nu, ca 3,5 timme har jag hållt mig för att utelsuta att det var fel på testet. imorses anade jag mig ett sträck o sist nu vitt Skäms visar det inget så skiter jag i o testa mer. lite nöje måste man ha, hahaha...testerna är ju till för o användas
    kände av äl den 20:de också men hade bara svagt utslag på testlagrets då, o neg på CB äl test, men kände av älmagen ordentligt även då, tisdagen hade jag fullt utslag på både testlagret o CB o även onsdag.=)

jo dom e ju de, men e ej så impad av testlagrets, men bra till o ha för o förverka dom tidigt =) haha hoppas verkligen för oss båda att de e våran tur denna månad =)
  • Jennie83

Knasten mailat dig igen =)

Alexander: Ja har du nå andra test hemma??? sist i nov då jag hade testlagrets så plussade jag inte med dem förns typ samma dag, tror de e olika dom som får plus tidigt på dom el inte!!!

• Jennie83
    MTW skrev 2012-03-02 22:10:09 följande:
    Hejsan. Behöver lite hjälp. Så fort jag kissade på stickan vart det plus. Och plussen höll sig i inom den tid man ska kolla och en stund där efter. Man "ska" ju slänga de sen men kunde inte låta bli att kolla om det stannade kvar. Men det gjorde det inte utan var ju bara svagare och svagare jätte tunt. Ska man lita på dessa? Och som vanligt syns det bättre i verkligheten, men hoppas ni ser och att jag får svar :)

När är Bim???
  • Jennie83
    MTW skrev 2012-03-02 22:20:39 följande:
    jag har noll koll på det där :P
    oki, alltså när ska du ha mens?? mest troligt?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester