• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-27 21:56:44 följande:
    Jennie: håll man hoppas=)
    er tummarna! :)
    Tack =)
    oj va man hoppas =)
    Vet då vi ha lyckats fånga dom viktigaste dagarna så nu e de bara tummhållning som behövs =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 21:59:14 följande:
    Jag vet.. Miss Ma och Knasten. Jag blev jätterädd nu...
    har du inga test hemma???
  • Jennie83
    MissMA skrev 2012-02-27 22:24:34 följande:
    Här i Helsingborg snöar det fortfarande .. Hur är det hos alla er ?
    Är så trött på den nu =( 
    här började de nyss.... är så j'vla less snön, men vi får väl igen allt som vi ej fick i början på vintern....

här hade vi barmark 1:a advent och det är INTE vanligt här uppe
  • Jennie83
    MissMA skrev 2012-02-27 22:32:31 följande:
    det har vi oftast året runt :P
    Men nu förra året och i år så har det snöat .
    Förra året var det extremt .. Detta året har det faktiskt varit väldigt lite, men för min del så hade det gärna fått hålla sig borta helt och hållet ! 
    =)

ja lagom e bäst, älskar ju o åka slalom, skoter osv. men nu räcker de med snö för vi har så de räcker o blir över flera varv =)
  • Jennie83

Slemmtorsk =) Jag har sett på alla bilder, otrixade som trixade, detta va de du la ut nu senast som va tagit inom tiden, vände bara på de.

Ååååå va spännande tror verkligen de ett mirakel i din mage =) KRAM
    fortsätter med tmmhållningen Kram

• Jennie83

Ha en underbar dag tjejer, sticker på jbbet nu så ja lär ej va så aktiv idag, men får försöka läsa ikapp då jag kommer hem =)

Kram

• Jennie83

dumma jag va på apoteket o handla cb... vill nån hjälpa mig o trixa. väldigt dålig bild tagit med mobben
  • Jennie83

Som sagt väldigt dålig bild, ser bättre i irl nån som kan prova trixa ändå? Blink blink

• Jennie83

Nytt test nya bilder... ja vet skulle ej testa nmå mer, men behöver trix hjälp =) ser nån???????????
    swea? trixsugen? =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester