• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-02-27 12:29:52 följande:
    det var som du sa. testerna är till för att testa med men visst kanske lite slöseri :S visade ingeting?
    haha har inte kollat än haha..... ska gå o fota nu
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-02-27 12:47:16 följande:
    syns ju nått svagt på cb men jag ahr ett ont öga till deras tester :(
    haha jo ja me, så här idigt iallafall.

har bara användt dom med båda pojkarna men testade aldrig så här tidigt då
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-02-27 12:54:18 följande:
    men än finns det tid kvar :) vi har ju bim samtidigt, några symptom?
    ja enligt 28 dagars cykel så har jag BIm den 4:de, enligt 14 dagar ltela fas så har jag den 5/3

enligt 16 dagars lutela fas så har jag bim den 7/3 och 31 dagars cykel

e lite osäker när bim ska va men mest troligt mellan 2-7 mars =)

har lite molvärk, spänner i brösten,samt att de spänner o sticker som i höfterna,  själv?
  • Jennie83
    Madelonen1 skrev 2012-02-27 12:00:41 följande:
    Har en liten fråga.. Igår vid kl 11 fick jag fullt utslag på ÄL-testet, samma sak vid kl 19 på kvällen. Idag tog jag också ett ÄL-test kl 11 och även det visade fullt utslag, så alla har varit lika starka.. När tror ni då ägget släpper? :o

Börja mojsa på redan nu, 12-36 tim ska ägget släppa om ja fatta de rätt =)

Men mars i säng=)
  • Jennie83

Alexander: ja små illamående har jag med varit el är till o från, samt att e hård i magen. Oj va ja hoppas för oss båda =)

Slemtorsk: rfsu vanliga e svårare o få plus på men rfsu testa tidigt tycker ja inte va så bra, pga de immade igen o glaset gav skuggor

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester