• Mariiiiiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick min mens den 4/11-10/11. Körde oskyddad hela förra veckan. När kan jag ta test för att se om jag ev blivit gravid? Är det samma dag som mensen ska komma?

Har ett barn sen tidigare men det var inget vi försökte bli gravida till.

• Mariiiiiie
    Mariiiiiie skrev 2016-11-23 20:54:28 följande:

Fick min mens den 4/11-10/11. Körde oskyddad hela förra veckan. När kan jag ta test för att se om jag ev blivit gravid? Är det samma dag som mensen ska komma?

Har ett barn sen tidigare men det var inget vi försökte bli gravida till.

Ingen som vet hur tidigt man kan ta de?
  • Mariiiiiie
    Girpwr skrev 2016-11-23 23:04:55 följande:

Ca 10 - 14 dagar efter äl... :)

Hade älskar den 18 november så den 28 november-2 december så kan jag ev se? :)
  • Mariiiiiie

Om man tar ett steg på morgonen och det är negativt t, kan man ta ett på kvällen och det visar positivt då?

• Mariiiiiie

Ska ha mens på fredag. Har köpt hem massa grav test från gravidkollen. Är på äl 11. Om testet inte visar något nu, är det helt kört då?

• Mariiiiiie
    Mariiiiiie skrev 2016-11-29 17:29:00 följande:

Ska ha mens på fredag. Har köpt hem massa grav test från gravidkollen. Är på äl 11. Om testet inte visar något nu, är det helt kört då?

• Mariiiiiie

• Mariiiiiie

Bim + 2 och inga streck på stickorna. Har väl lite symtom men lider även av IBS så kan vara de. Denna längtan efter ett till barn, ett efterlängtat barn av hela familjen. Får se på plus i veckan knske, eller om mensen tittar förbi.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester