• jossemebebis

Fler unga mammor i Halsmtad/Laholms trakterna!?

Hej alla!

Är en nybliven mamma på 24 år. Jag min sambo och får fina lilla tjej på 7 månader flyttade upp hit från Helsingborg för runt 3 månader sedan..
    Känner ett starkt behov av att träffa andra föräldrar som man kan dela tankar berättelser och funderingar med..

Hade varit så himla kul om man kunde få något svar och se om det finns någon där!

Josefine och lilla Noomi

• Svar på tråden Fler unga mammor i Halsmtad/Laholms trakterna!?
  • SamsonS

Hej tjejer!

Heter Emelie, är snart 23 år och har en dotter på snart 6 månader. Bor i Lilla Tjärby utanför Laholm:)

• Miraklet09
    SamsonS skrev 2012-01-08 04:41:45 följande:
    Hej tjejer!

Heter Emelie, är snart 23 år och har en dotter på snart 6 månader. Bor i Lilla Tjärby utanför Laholm:)

hej Emelie =)

Välkommen du med =) grattis tilldottern med =)

har du möjlighet att ta buss/kör du bil in till city någon dag så är du välkommen på ev lekträff om du vill?

ALLA SOM VILL SES FÖR LEKTRÄFF kan skriva här under =)
    jag bor i halmstad

1.
    2.

3.

Isabelle <3
  • SamsonS

Tack! Jag tar upp mina studier nu nästa vecka igen så har lite svårt att veta dagar och tider än sålänge:) men hade varit jättekul att ses :)

• Miraklet09

SamsonS skrev 2012-01-09 22:05:07 följande:
    Tack! Jag tar upp mina studier nu nästa vecka igen så har lite svårt att veta dagar och tider än sålänge:) men hade varit jättekul att ses :)

Kul =) jag går sista terminen på komvux, usk utbildningen =)

Isabelle <3
  • Miraklet09
    SamsonS skrev 2012-01-10 12:25:56 följande:
    Vad roligt! Jag går samma i Laholm :) har drygt 1,5 termin kvar :)

kör du distans eller vanligt?

det är skönt att ha en riktig utbildning sen   
    Isabelle <3
  • SamsonS

Jag kör vanlig, eller, flex rättare sagt, men på heltid. Kommer vara i skolan ca 1-2 dagar i veckan, bortsett från praktiken då :) själv?

• Miraklet09
    SamsonS skrev 2012-01-10 22:47:14 följande:
    Jag kör vanlig, eller, flex rättare sagt, men på heltid. Kommer vara i skolan ca 1-2 dagar i veckan, bortsett från praktiken då :) själv?

ok jag har heltid på studier på skolan
    jag skulle inte klara flex pga av mina läs skriv svårigheter 
    nu gälle de bara man får beviljat från csn   
    Isabelle <3
  • FannyC

Hejsan alla!
    Tänkte hoppa med här:) Bor i centrala Halmstad, är snart 22 år och väntar mitt första barn till mitten av mars!:)

• SamsonS

Miraklet: okej vad tråkigt! Varför skulle du inte få beviljat CSN? Jag fick mitt beslut idag :)

Svar på tråden Fler unga mammor i Halsmtad/Laholms trakterna!?