• käck

Total tomhet

Hej alla kämpar. Har precis kommit hem från sjukhuset och mår så dåligt. Födde igår fram en liten kille på 18veckor. Såg honom för bara en vecka sedan med ul vinkandes som en liten tok med de små armarna. Tydligen hade han en defekt på buken(tarmar,tumör??) som förmodligen var orsaken till att det tog slut, får ett mer precist svar efter obduktion hoppas vi. Känner mig helt tom då vi verkligen trodde på den här grav, förra slutade i v8. Hur ska man orka fortsätta?

• Svar på tråden Total tomhet
  • salmia

Jag kan ju inte säga att jag vet hur du känner dig men jag förstår att det måste vara fruktansvärt. Har haft en kompis som har fått göra det och hon mådde fruktansvärt dåligt. Hoppas att du mår bättre snart och önskar dig en god jul.

• Linna3

Så fruktansvärt. Jag förlorade min pojke i v 17 och det har varit oerhört jobbigt. Tänker på dig. Kram /Linna

• pelargonian

Skickar en stor tröstkram!!

• kämpen

Är otroligt ledsen för ER!! Finns inte riktigt ord för det!!
    Ta väl hand om varandra!!
    Kram/K

• Sacha42

Tänker på dig/er!! Ta det lungt och rå om varann och gör bara det du vill!!Du vet var jag finns sedan då du känner att du vill prata, eller om du bara vill skriva av dig, Skickar en stor kram och du Tina är stark men får vara svag och söka tröst hos dem man vill och som sagt bearbeta det här med Anders. Mångaa många kramar från Åsa och Ubbe

• vinergum

Jag blir alldeles mållös,jag kan inte komma på något att säja. Bara att ni tar hand om varandra och tilllåt er att sörja!!!!
    Jag vill krama er hårt!!
    Hoppas att ni har fina nära och kära som tar hand om er i jul.
    Många stora tröste kramar vinergum

• Fröken N

Lilla gumman jag vet hur du mår nu. Födde själv fram vår pojke i febrari, i vecka 18.
    Just nu känns livet bara svart och du ser ingen ljusning men jag lovar vännen du kommer vara glad igen men det kommer ta tid, och låt det ta tid. Jag gick hos kurator ett tag efter för att få prata och bearbeta min sorg det kanske vore ngt för dig oxå?

Ta långa promenader med din man och glöm inte att prata, prata, prata men varandra.

Massor med kramar
    FN

• stjärnströssel

ååå..fyy så sorgligt...beklagar verkligen ...gråter..

• Lisen66

så sorgligt.. så hemskt att få uppleva..stackars dig.. er..
    sitter här med tårar i ögonen.. kan inte skriva mer förutom att i denna sajt finner man både glädje och sorg.. såsom livet är ibland.. men din sorg borde man inte få behöva uppleva.. så grymt..
    Ta hand om varandra.. varm kram

• viki

Beklagar sorgen och skickar stor kram till dig!
    Viki änglamamma

Svar på tråden Total tomhet