• käck

Total tomhet

Hej alla kämpar. Har precis kommit hem från sjukhuset och mår så dåligt. Födde igår fram en liten kille på 18veckor. Såg honom för bara en vecka sedan med ul vinkandes som en liten tok med de små armarna. Tydligen hade han en defekt på buken(tarmar,tumör??) som förmodligen var orsaken till att det tog slut, får ett mer precist svar efter obduktion hoppas vi. Känner mig helt tom då vi verkligen trodde på den här grav, förra slutade i v8. Hur ska man orka fortsätta?

• Svar på tråden Total tomhet
  • camomillis

vet inte vad jag ska säga... *kramar om*

• Sacha81

Vet inte vad jag ska säga. Kan inte förstå hur du känner dig men jag mår dåligt med dig. Det är nog det värsta som kan hända och jag hoppas du får de svar du behöver för att komma vidare i livet. Jag kan inget annat göra än att önska det ett ynka lycka till!! Kram

• annaerika

Ta en dag i taget. Försök se framåt, gråt och ta långa promenader. KRAM

• TT80

Hemskt att sånt händer.. Tröstkram!!

• Herus

åh nej lilla gumman... *jag får tårar i ögonen*
    Kan inte göra mer än att skicka massor med kramar.. Hoppas du och din sambo kommer att fortsätta orka kämpa.. Massor med styrke kramar..

• Pico

Finns inte ord som kan trösta.... Kan bara skicka det största varmaste tröstkram jag kan uppbåda!!

/Pico

• dockis

Kan bara säga att jag lider ngt otroligt med dig!!!!!!........hoppas att du och din sambo orkar fortsätta att gå vidare även om man inte ser ljuspunkten just nu. Men någonstans så är människan väldigt stark av nån anledning och jag kan bara hoppas o ber till gud där uppe......att det ska gå vägen för dig o vi andra som försöker oxå men utan resultat.
    Kram på dig!

• noon

Jag lider med dig. Förstår din ångest och sorg. Det finns inga ord för det som händer oss alla. Du, glöm inte bort att det finns experter att prata med. Och välj ut några få vänner eller en vän som du kan öppna dig för. Det är skönt att få lufta med någon utomstående men även närstående. Sov, ät mycket choklad, tänd ljus, gråt, prata om det som hänt och som tidigare sagt - promenera. Jag önskar dig en fin och lugn jul trots det som hänt. Ta väl hand om dig. Kram.

Svar på tråden Total tomhet