• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

nattvinge:det ärsådet kännsnärden fixerarsig & lägger sig djuparener i bäckenet. Heltnormaltalltså!

• Julius

Kjol är nog ingen hit heller att ha direkt efter förlossningen. Liksominget somhåller fast bindorna på rätt plats då tycker jag & sedan så är det ju faktiskt februari, vinter & kalltså satsa du på mjukisbyxor.

• Julius

Så måste det ju vara annars kan man ju inte vara så länge borta från FL

• Julius

Är det någon här inne som har köpt två bodysar från H&M en med ett hjärta på & den andra står det MUM+DAD=ME på?
    Jag måste ha tag på en sådan bildmed dessa på för att visa svärmor att honmåste köpaåt oss eftersomde va slut här i stan.

• Julius

Undrar så hur det gåttför malinz81 idag. Hon skulle till antenatal för att kolla varför hon hade förmycket fostervatten samt njurkoll för egen del.

• Julius

Grattis skånenettan! Men du ett stort fel har ju skett!!!! Du har ju fått en januaribebis!!!!!!
    Grattis till sonen!

• Julius

Nån som vet vem _ballamalla_ är, som har bf samtidigt som mig & Lajban? Plötsligt så fann det namnet där när vi började med listan.

För er somundrar varför jag har lite svårt med mellanslag mellan orden så berordet på att sonen förstört tangenten på den högra sidan av den långa mellanslagstangenten & jag orkar inte alltid fixa det innan jag postar inläggen.

• Julius

Har mailat till vg-region & undrat när de ska ha webbisar från NorraÄlvsborg? Det finnsju påsåmånga andra ställen & är såpoppis. Men de hinner kanskeingetgöraändå tills Selmaföds,men tur jag har en snabb gubbe somgärna fixar med FL & bilder så ni ska nog få se henne snabbt iallafall.

• Julius

Så söt lite kille hon fött! Blir så avis!

Själv sitter jag här & är lite rädd för jag ramlade förutute i trappan & slog mig ganska rejält. Samtidigt så gick förmodligen lite vatten eller så kissade jag ner mig. Vet faktiskt inte vilket. Ringde förlossningen,men de bad mig avvakta & sedan återkomma om jag inte mår bra. Skulle tydligen inte vara så allvarligt att ha ramlat & slagit sig i ryggen. Men man oroar sig ju alltid ändå. Tycker magen är spänd & hård mest helatiden nu så vifårväl se.

• Julius

Just det ja dax att fota magen ikväll igen!!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!