• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

cast inte trevligt med gbs. Har du antibiotika nu med? Hur upptäcktes det? Jag har fått svamp samt äggvita i urinen såjag hoppas på att båda är borta inför nästa BM-besök 4 jan för annars kan det ju vara ett tecken på Havandeskapsförgiftning oxå. Annars så är jag trött, gnällig & grinig & rean orkar man ju knappt ut på eftersom det tar evigheter att gå nuförtiden. Blir sååå trött på att vara gravid nu, men snart så är det ju ett nytt år & nya tider dvs snart dax att födabarn igen.Längtar så tills mitten av februari så det kan köra igång snart.

• Julius

Vadkramp & myrkrypningar i benen beror på Magnesiumbrist!!! Be att få extra magnesium utskrivet på recept. De heter Emgesan som jag äter & har ätit under hela denna & förra graviditeten & vet ni vad. De hjälper!!!

• Julius

Bra gjort snuttenuttan!!!!
    Fruktansvärt att något sådant ska behöva ske bara! Hoppas verkligen att polisen komdit någon gång & tittade till barnen.

• Julius

Presentation

Namn: Birgitta
    Ålder: 36
    gift/sambo/särbo...: omGift. :)
    Ålder på honom: 39
    Barn sedan tidigare, ålder: 3 st. 2 med min fd man & 1 med min nya. Flickor på 11 & 8 samt grabb på 1½ i feb
    Vet du könet: Japp!!! En Selma skadet bli.
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till: 4 gånger
    Vart i vårt avlånga land bor du: Trollhättan
    Något du vill säga...: Gott nytt år & snart är det bf-daxigen!Längtar så jag tror jag blir knasig!

• Julius

Jag ska till BM imorgon & jag är övertygad om att min lilla Selma fortfarande gör kullerbyttor i minmage. Igårkväll så hade hon föreställning för mig & pappa & magen såg inte klok ut. Den var helt deformerademellanåt & det gjorde gööööront när hon inte låg som hon brukar utan skulle flytta på sig. Ska bli kul att se vad BM säger imorgon ommina värden samt hur hon ligger. Jag är såååå djävla trött på att vara gravid nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen de här sista 51 dagarna som återstår & jag får säkert gå över tiden igen!!!

• Julius

Kan inte sova!
    Har ont o kroppen både häroch där. Jobbigt som tusan. Arg som ett bipå allt och alla och grinar för allt och inget. Dessutom såär det 50dagar kvar & jag får snart spader.
    Fy f-n för att vara gravid de sista tvåmånaderna...

• Julius

Lindex samt H&M & även Ullared har fina & bra amningsbehåar för under 100:- Man måste inte ha stora bröst för att ha det utan det underlättar att amma när man enkelt bara öppnar en lucka på bh´n. Man bor ju praktiskt taget i bh´n under all tid man ammar för den måste man sova med oxå för att undvika läckage.

• Julius

Javisst är den det!
    Ni får ursäkta mig om jag hoppar mellan mina krypin, men jag har så mycket att fixa med & graviditeten & dess uppdateringar & bilder måste jag ju ha i Gullivers krypin...

• Julius

SnutteNuttan: Fattar du varför jag längtar efter att få PLUS eller!!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!