• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Vi va en snabb sväng till Gbg idag,men inget IKEA utan för att hämta en sekretär som vi hittat på blocket. Selmagillar uppenbarligen inte att åka bilför hon bökar sombara den när jag sitter så rätt uppåner i en stol. Det bådar inte gott inför framtiden för Julius avskyr att åka bilfortfarande & är rastlös. Man får passa pånär han sover om det ska bli en trevlig färd. Annars så får väl jag oxå beklaga mig lite. Har inte sovit så gott inatt utan känner att jag får kramp ilåren & höfterna eftersom man bara kan ligga på sidorna nuförtiden. Bäckenet har klarat sig ganska bra hittills, men man är ju inte direkt smidig & när man går i trappor så låter man ju somomman har astma & har hur dålig kondissomhelst.Dvs jag undviker övervåningen så gott det går.
    Imorgon ska jag påvänta/barn-jympa på F&S & på tisdag ska jag på vattenjympaför gravida. Det ska bli skönt.
    Någon mer som aktiverar sig in i det sista? Förmig är det skönt att fålite ensamtid från sonen

• Julius

Oh jag måste bara få bräckaer allasomär så ofräscha...
    Jag har varit på F&S mamma/barn-jympaidag igen & det är somalltid att man är sånöjd efteråt. Vem vet det kanske snabbar på fixeringen av bebis & även skyndar påförlossningen omman är aktiv in i det sista. Hoppas på det iallfall!!!

• Julius

Har man problemmed att vara hård i magen såmåste jag tipsa om att äta mat med fullkorn i sombröd eller makaroner. Jag har då aldrig fått springa på toa såmycket somnu när jag ätit detta & då har det bara runnit urmig. Inte alls trvligt, men bra råd för er somär hårda.

• Julius

Jag kompå nu att jag missade Point Break igår Går det i repris?

• Julius

akleya:Tack! Förresten, Vi vet att vi ska få en Selma!!!

• Julius

Nä nu ska jag passa på att vila lite för halv tolv ska jag på FL-fika med en massa gravida & nyblivna mammor samt wannabees här i Trestadsområdet dvs trollhättan/Vänersborg/Uddevalla. Ska bli såååå skoj.
    Hörs senare

• Julius

Ja då så nu är v 35 avklarad & man går nu idag in i v36. Gud så härligt, men samtidigt så komjag att tänka på att vad skönt egentligen att ha de små inomsig. För tänk såjobbigt det blir när man ska på med kläder på två små för att köra mannen eller syskon till skola & dagis för att få ha bilen under dagen & man kan inte somnu gå & lägga sig & vila ostörtnär man lämnat alla & mattider ska passas mm m m. Nä visst är det allt bra äöndå när man är gravid!!!

• Julius

På tal omstora bebisar:
    En väninna till mig här på FL ficken tös i april som vägde 5,7kg.... Det ni!
    Kika in hos CoCi tror jag hon heter.

• Julius

Jag har oxå fotosession påtorsdagar så lite senare idag så meddelar jag när ny magbild finns att beskåda. Ska till BMimorgon bitti oxå så då finns det ju mer att berätta efter det.

• Julius

Stackars Harley somhar 20 mil att åka till & från förlossningen. För mig tar det inte ens tvåminuter med bil,kanske 30 minuter om jag nu ska gå in i mitt tillstånd. Kan ju iofs vara bra omman vill föda direkt eller kanske ens inte hinna fram

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!