BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Hej på er!
Är inte på förlossningen ännu..
Fick blodblandade flytningar i morse igen, skickade iväg sonen till skolan och gick och sov igen. Det tar verkligen på krafterna av att vänta att någonting mer ska hända. Förra gången gick vattnet, ca två timmar senare var man på BB, hann inte tänka så mycket.
Cast77: Hu, känns skitjobbigt om man ska gå ännu längre än tio dagar och bara vänta.
Välkommen Majja: Du verkar ju ha samma som jag, det blir väl för dig också nu att vänta på att något mer ska hända...
Snöfall: Spännande..Du är rädd för stor bebis, jag är rädd för att bebis är liten... Jag hade gärna sett att den åtminstone hade stannat en vecka till. Vid den här tidpunken väger bebis 2700 g, enligt böckerna. Den får gärna passera 3 kg, men det kanske den har gjort redan.
Barnsängen som finns i mitt bildgalleri har jag köpt på loppmarknad för 50 kr, tyckte den var så söt... Min pojkvän gnorkad lite över vad jag kommer hemsläpandes med... Men den passade ju perfekt mellan garderoberna, vid min sida av sängen. Sängen var tydligen köpt utomlands, men kvinnan som sålde den kom inte ihåg i vilket land den var köpt.