• Anniqa

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

frutti: När jag var i Italien, så var det krav på badmössor i poolerna. När jag var här på badhuset och inhandlade min mössa, så sa badhuspersonalen att det nog inte var en så dålig ide med badmössakrav. När personalen rengör filtrerna i poolen så är dom visst ganska så håriga och äckliga.

Jag känner mig inte alls så svullen, men igår när jag var hos en kompis, och satt där i två timmar ca, så kännde jag av svullna fötter, mina skor hade av någon anledning krympt....fniss.

• Anniqa

Mina ringar kunde jag använda mig av tills för en vecka sedan, Jag får på mig dom, men ibland blir jag varm och svullnar upp, då blir dom svår att få av. Jag har bestämmt mig för att inte alls ta på mig dom nåmer.

Ska till BM idag, spännande!

• Anniqa

Jag stötte på min BM på Lindex i lördags, hon tyckte jag såg så fräsch ut... måste bero på brun utan sol.. fniss..

• Anniqa

Godmorgon tjejer!
    Jag har inte legat inne på förlossningen ännu, datorn har varit paj, så jag har inte kunnat skriva på flera dagar. En fläkt i den har varit trasig, min pojkvän fixade den igår kväll.

Nu ska jag avlägga rapport!

Var till BM i tisdags, allt väl! SF-måttet låg på 34, lite över normallinjen, huvudet är fortfarnde rörligt. Tjatade om att jag ville på förlossningen på besök, hon talade om att en omföderskegrupp skulle på besök i början av feb.... Känns sent!

Jag har fått behandla mig för svamp med pevaryl, för att se om det är det som är bekymmret med mina underlivsproblem... Hoppas att det nu hjälper!

Här finns det webbisar. Ang. BB, när jag låg där förra gången så ville personalen att bara pappa och ev. syskon skulle komma på besök. Det berodde på att dom inte ville ha in så mycket olika baciller som kunnde smitta dom nyfödda. Vad som gäller idag, vet jag inte.

SnutteNuttan: Egentligen är det inte ni som ska flytta, utan era dåraktiga grannar!

• Anniqa

Jag bäddade med ett underlägg i plastad frotte från ellos, förra helgen. För att det inte ska bli så varmt, så har jag bäddat med en tunn bäddmadrass över plastade frotten.

Blöjor har jag redan hemma eftersom vi kommer att använda oss av tygblöjor. Skötbordet borde vi skruva upp på väggen snart. Vagnen köpte vi i onsdags. Bebis säng är halvt som halvt bäddad, ska väl försöka göra färdig den ikväll. BB väskan ska jag väl också börja packa.

• Anniqa

Godmorgon
    I natt har jag haft en mardrömm, drömde att det var inbrottstjuvar i huset. Ja, nätterna är inte roliga, sover bättre på em, när jag tar en lur i soffan.

När ni skriver om gipsmagar, så kan jag inte låta bli att tänka på ett program jag såg på TV, där räddningstjänsten fick rycka ut och ta loss gipset. Pinsamt. Gipset i programmet blev påsmetat direkt på kroppen, ingenting emellan huden och gipset....

Bebis sitter och hickar i min mage just nu!

• Anniqa

Sonen ska ha utvecklingssamtal på skolan, våran tid är satt i feb.... Jag hade gärna gjort bort det nu redan.

• Anniqa

frutti: samma sak här, när min pojkvän ska känna, så slutar bebis leva om. Min bebis sparkar inte så mycket, det är mera "ormiga" rörelser, när BM frågar mig vars det sparkar mest, så kan jag inte säga det, eftersom jag inte direkt kan känna sparkar. Mer bökande neråt mot urinblåsa och tarmar.

• Anniqa

morotsjos: trist med din sons diarre. Spännande med UL, jag vill också!

Skånenettan: Jag länktar till morgonen, sover som en kratta, drabbas av nästäppa så fort jag lägger mig ner, andas genom munnen, så jag blir som sandpapper, springer uppe och kissar ungefär varannan timme.

Just nu behandlar jag mig för svamp, med pevaryl, så jag är dessutom kletigare än vanligt....

Annars är allt bra! fniss....

• Anniqa

Caza: Min BM sa att bebis ligger nog och suger på tummen, därav bökandet neråt!

Vad fräscha vi är, alla blivande mammor! Känns det som när man läser hur vi mår.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!