Lugnt här oxå förutom att man ska klara sig ensam med en busig & överaktiv trotsig 1½ åring som är ledig från dagispå tisdagar. Borde vara förbjudet när man är höggravid. Fick räkningen igår från dagis. när han va där heltid betalade jag 1212:- nu när han endast är där 15 timmar såkostar det 1018:- Fy fan så skevt allt är med dagisavgifterna. Fick ett bryt imorse för att jag kännermig såpass att jag inte tror mig själv att jag orkar & klarar av att ta hand ommin son idag så idag är ingen bra dag för mig. Lider fortfarande av sviterna efter bihålsinflammationen & nu har svampeniunderlivet kommit oxå. Svårt att sova på nätterna pga fogarna & huvudet värker ständigt. När tar eländet slut! Allt är juinte graviditetens fel, men skit mår jag iallafall & 100 kg väger jag! Jag somi normala fall är en vältränad & rätt så smal kvinna isina bästa år somälskar att rörapåmig sitter nu här totalt låst & avskärmad från allt vad fina kläder heter!!!
Kom ut snart nu Selma så man kan få chans att återgå till det normala livet igen!!!!