• Selmas

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Nja skidskyttet gick ju inget vidare &vi får väl se hur det blir med resten av OS om det ska fortsätta så här. Ja vi får väl vara glada att vi tjockisar har lite tidsfördriv iallafall för sport det är kul att titta på!!!
    Hejar på morotsjos så gott det går!!!!
    Snuttenuttan du kan gott invänta mig som väntar det fjärde barnet Du har ju bara 1 dags försprång & eftersom jag fött så många så borde det ju bli bonusdagar för min del tycker jag!!!

• Selmas

Kanske en Saga: Ibland är det ju så att även tjejer kan förväxlas när de väl är föddaför att de är så svullnasådet kan se ut som en kille så ta du inte det hela på allvar det du trordu såg idag!

• Selmas

Lugnt här oxå förutom att man ska klara sig ensam med en busig & överaktiv trotsig 1½ åring som är ledig från dagispå tisdagar. Borde vara förbjudet när man är höggravid. Fick räkningen igår från dagis. när han va där heltid betalade jag 1212:- nu när han endast är där 15 timmar såkostar det 1018:- Fy fan så skevt allt är med dagisavgifterna. Fick ett bryt imorse för att jag kännermig såpass att jag inte tror mig själv att jag orkar & klarar av att ta hand ommin son idag så idag är ingen bra dag för mig. Lider fortfarande av sviterna efter bihålsinflammationen & nu har svampeniunderlivet kommit oxå. Svårt att sova på nätterna pga fogarna & huvudet värker ständigt. När tar eländet slut! Allt är juinte graviditetens fel, men skit mår jag iallafall & 100 kg väger jag! Jag somi normala fall är en vältränad & rätt så smal kvinna isina bästa år somälskar att rörapåmig sitter nu här totalt låst & avskärmad från allt vad fina kläder heter!!!
    Kom ut snart nu Selma så man kan få chans att återgå till det normala livet igen!!!!

• Selmas

Tack vad du e gullig! Känns så skönt att få lite stöd & förståelse!
    Missa inte att titta på TV4 ikväll kl21! handlar omlivet imagen innan födseln en dokumentär.

• Selmas

Lajban du får ta och uppdatera till betaversionen av FL! Kan inte kika in hos dig annars.
    Tack för uppmuntran & nu fårvi verkligen hålla ihop du & jag den sista tiden! Jag ska enligt sm inte ha förrän den 24 men enligt ul den 22 så vi får se. Tänkomde små inte vill komma i feb överhuvudtaget?! Hua vilken hemsk tanke!!!
    Någonsom har sett den där vräkningsbeskrivningen? Kan behöva den imin dagbok nu! Ska leta runt efter den ett tag...

• Selmas

Någon som vet hur man nu ska skriva ett inlägg isin egen blogg? Villju uppdatera dagboken med en vräkning nu när det snart är dax.

• Selmas

Någon somhört något från SnutteNuttan idag eller är hon iväg & föder?

• Selmas

morotsjos: Nyfiken fråga.Vad har du för sfmått nu? En som jag känner ficktvå töser i slutet av jan & hon hade 47 cm innan hon blev igångsatt!!! Jag har ju nu 34 tror jag tänker 13 cm till!!!

• Selmas

Såg på filmen men väntar så på nästa avsnitt för det blir ju så verkligt eftersomjag är klar med v40 dagen efter nästa avsnitt!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!