• Selmas

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

axxette: Jag har sålt grejer på Tradera! & gör även nu & man skickar dom somvunnit ett mail & begär in pengar i förväg för varan samt beräknar portot oxå. sedan när man fått betalt så skickar man paketet med posten.

• Selmas

Hur har natten varit? Några på G? Själv så verkar inte pencillinet påmina bihåler så jag har knappt sovit något för det spränger i helaansiktet. Ska ringa & be & få annat pencillin idag

• Selmas

Oh nej jag är allt fortfarande hemma!
    Har idag fått nässpray med kortison för att inte pencillinet hjälper mot bihålerna så här har ni en som mår riktigt uselt!

• Selmas

Så det finns andra somär vakna nu! ?
    Vinkar glatt till SnutteNuttan!!!!

• Selmas

Nu har jag kravlat mig ur sängen & tyvärr så mår jag fortfarande dåligt dvs onti huvudet & hela ansiktet så jag hoppas så på att medicinerna gör verkan tills imorgon åtminstone. Fy vad orkeslös man blir när man är ssjuk så härlänge så här nära.

• Selmas

Nån annan som hört att kroppen automatiskt ställer in sig på att inte föda barn när man är sjuk? Tycker att mina känningar va värre innan jag blev sjuk & nu känner jag ingenting & har bara 11 dagar kvar!
    Man borde ju känna mer ju närmre man kommer & någon slempropp har jag inte sett skymten av heller!

• Selmas

Jag undrar ju hur de gör med mig somär sjuk redan innan & kanske hamnar på BB. Jag kanske smittar alla andra med min förkylning inte bara min egna bebis! & mina andra barn får ju isåfallintekomma & hälsa på om de är förkylda, men hur göra när man kommer hemdå?

• Selmas

SNuttenuttan: Låter inte kul alls fördig nu.hoppas det ärpå G & inte bara vinterkräksjukan. Jag va oxå uppe inatt vid sammma tidmenloggade inte in för jag hade så ont i höfterna & huvudet samt en av våra katter sominte är steriliserad har förmodligen fått en pojkvän på halsen somär här & friar till henne nattetid...
    Nån mer som har svårt för att vändapåsig i sängen nu för att det gör onti höfterna & bäckenet?

• Selmas

Nu ska jag passa på att vilamig en timmeinnan detblir skidskytte & Sveriges första medalj på OS med start kl.12!!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!