• Selmas

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jag längtar efter en liten bebisför mina har vägt 3860 + 3695 + 4140 & samtliga var 52 cmlånga.Vore därför kul med en på 3500 & 50lång maxnu denna sista gången,men dåfår jag nog snabba mig på att få ut henne & inte gå övertiden!!!

Kom ut nu Selma! Vad sjutton kan man locka ut henne med!?

• Selmas

Nu är det dax för mig att krypa i säng med Selmas blivande far & be om en liten färdknäpp kanske!!!

• Selmas

Morrn brudar! Dagens rapport!
    Inte hjälpte det att mysa merän att man ficklite ondare isvankryggen & några mer fjuttiga värkar, så vifår välpåt igen under denna veckan
    Har även ringt till vårdcentralen & ska nu få pencillin mot bihålsinflammation eftersomjag fortfarande är lika däppt i däsan & dung i hövvet efter 2 veckors förkylning.
    Annars allt bara bra!!!!

• Selmas

Jag villoxå att min slemmis ska släppa! Väntar så på den för innan dess så är det inte på G än anser jag! Har iofs en hel delförvärkar & det har jag inte haft med de andra så det är ju lite annorlunda. Vill inte gå alla 14 dagarna somdet är kvar till Bf & definitivt inte övertid!!!

• Selmas

Godmorgon tjejer!
    Jag har sluppigt gå upp & kissa inattför en gångs skull,men när jag väl klev upp kl.7.10 så såg jag att jag hade allt vatten samlat i ansiktet istället. Kan det va ett tecken kanske?
    Förövrigt så har jag lite småvärkar då & då somkänns,men ingen slemmis än. Huvudet är tungt & snuvan gör att det spränger i kinderna så än har inte pencillinet hunnit att verka.

• Selmas

Snuttenuttan kan man ha önskemål i Beta om att när man är i en tråd som denna & ska besöka någons krypin så öppnas det i ett nytt fönster så man lätt kan vara tillbaka i tråden igen?
    & en sak till När du nu skriver om de som fött barn kan man inte länka in direkt i deras krypin då?

• Selmas

Tack snuttenuttan: Hur är det med den första frågan då?Ska man ta det medpatrik direkt eller?!

• Selmas

Namnet är ju solklart!!! Frågan är bara när hon kommer!

• Selmas

Så bra då, men konstigt att det inte va prio i betaversionen då!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!