• Weiring

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

GRATTIS Axxette!!
    Så du kunde inte hålla dig till den 28:e du heller.
    Skönt att allt gick så bra. Ser fram emot att få se bilder.

• Weiring

Här trillar det in bebisar....

Grattis Cast 77.

Hade förresten min första gråtattack idag sedan jag blev gravid. Grät inte när jag var gravid inte ens på ultraljudet och inte grät jag när bebisen föddes heller. Började undra om jag var alldeles känslolös .... Självklart älskar jag min Molly över allt annat, men gråtit har jag inte gjort ... förrän idag. Jag skrev en lååång förlossningsberättelse här på sidan och lagom när jag var klar försvann den och sen var det stora krokodiltårar som trillade en lång stund. Min stackars man blev alldeles konfys ... han är inte van att se mig gråta.

• Weiring

Nu har jag skrivit min förlossningsberättelse. Den finns i min dagbok om nån vill läsa.

• Weiring

GRATTIS till era flickor morotsjos.

... och grattis till alla andra som fått barn på senaste dagarna.

Man hinner ju inte med lika bra nu när den lilla tar det mesta av min uppmärksamhet.

• Weiring

Hade turen att bara gå upp 10 kilo och dom har jag tappat nu. Är tillbaka på min ursprungliga vikt så här två veckor efter BF.

Dock tycker jag att jag hade nåt kilo för mycket innan jag blev gravid så det gör ju inget om det försvinner lite mer. Dessutom har man ju inte kunnat träna som vanligt under graviditeten så muskelmassan har ju minskat drastiskt.

• Weiring

Snutte Nuttan: Japp Molly och Hugo har samma födelsedag. Det roliga är att vi faktiskt också hade Hugo ( och några andra namn) som förslag om det blev en pojke. Ett namn som min svärmor avskydde av nån oförklarlig anledning. Jag tycker att det är JÄTTE-sött.

• Weiring

Självklart spelar det ingen roll hur mycket man går upp så länge man mår bra.
    Jag var bara så glad ( och överraskad ) över att jag inte gick upp mer eftersom jag brukar ha så lätt att lägga på mig vikt och dessutom är MYCKET förtjust i mat och tillät mig att äta allt jag blev sugen på under graviditeten

• Weiring

SnutteNuttan En fråga???
    La in min förlossningsberättelse under dagbok här på den gamla versionen av FL. På den nya sidan finns det ingen rubrik med namnet Dagbok. Vad händer med det som är inlagt under Dagbok sen.? Flyttas det med till den nya versionen ...... och vart hamnar det i så fall.???

• Weiring

Tack för upplysningen Linda... Misstänkte att blogg var motsvarande Dagbok idag, men var inte säker. Trodde nog att jag kryssat för den .... ska genast fixa.

• Weiring

Hjälp! Känner mig lite korkad..
    Linda .. jag gick in på inställningar och jag hade redan flyttat över blogg till valda, men det finns ingen text att läsa där ändå. ???
    Sen undrar jag en till sak... På dagbok fanns det ju en ruta att skriva texten i. Hittar inte motsvarande under blogg ....
    Hur göra.... brukar kunna lista ut sånt här, men idag är det gröt i hjärnan.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!