BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Skånenettan: Vilken jättesöt liten kille! Blir extremt avis!
Axxette: Japp, första september dras byggandet igång. Sambon sitter just nu och ritar hus, mäter oräknar för fullt! Tur man har en snickare till karl, som vet vad som ska göras! (Och det blir ju dessutom billigare! ) Men vi trodde inte vi hade en chans i världen att få någon tomt, så vi befinner oss fortfarande i choktillstånd! Om nu bara bebisen had lust att titta ut lagom till helgen hade ju veckan varit fullständig!
Julius: Usch! Låter inget kul! Men jag håller alla tummar jag kan för att det inte är någon fara!
Här skulle också behövas fönsterputsas. Men ärligt talat tänker jag skita i det. Känns så meningslöt när man vet att man ändå snart måste göra om det. För de lär ju inte hålla sig rena och blanka tills det är dags för flyttstädning. Tur att det är vinter och mörkt fortfarande så att man inte kan se eländet så tydligt!
Idag har jag och mamsen shoppat på GeKås. Så nu har ajg nog allt jag behöver för BB-väskan. Tänkte försöka ta och få den packad imorgon. Hade egentligen tänkt att vänta tills BF, (är ju så bombsäker på att jag kommer få gå över) men sambon såg lite skrajsen ut vid tanken på att allt inte skulle vara färdigt när det är dags att åka in. Man gör ju vad man kan för att lugna hans stackars nerver.
Sen blev det ju en hel del bebiskäder också... Väääldigt svårt att motstå juh!
Ska försöka ta lite bilder på dem tills imorgon...