Anniqa: Spännande! Man är allt lite (MYCKET) avis!
Ang. tapetval fick jag iaf min vilja igenom på NÅGRA ställen. Antar att det är meningen att man ska kompromissa i sådana här lägen Andreas fick sin bruna *suck* fondvägg och jag fick mitt blåa badrum, blåa sovrum och ljusgula bebisrum... Det blir nog bra...
snöfall: Nu blir jag avis! Jag ville ju också ha en RÖD fondvägg!!! Mycket roligare än den bruna Andreas valde... Eller ursäkta! Enligt honom är den cappucinofärgad. Pyttsan! Den är BRUN!!!
Linda: Som tur var har nog jag och Andreas ganska lika smak när det kommer till möbler och den sidan av inrednigen. Jag hade nog också blivit tokig om Andreas hade velat ha en mix av alla möjliga mystiska färger och former! *hihi* Det är alltid lika skönt med hämndrosa! Förresen... Vaddå Rajtan tajtan i sänghalmen? Kan man göra något annat än att sova där???
cast77: Ja, din gubbe fick det bra bekvämt han! Det hade min sambo aldrig gått med på! Speciellt inte när man ska välja till ett helt hus! Se bara vad som hände nu när vi ska välja till en liten fyra!
Usch! Igår hade vi en som var och kollade på vår lägenhet. Hon var tydligen först i kön, så hon ville vara noggrann. Det var hon VERKLIGEN! Hon gick och kollade i alla kökskåp, garderober, kyl och frys som hon bara kunde... Utan att fråga om det var OK först!!!! Jag trodde jag skulle bli tokig! Sen gnällde hon över ALLTING! Det var för litet, vi hade katt (?!) taket var gult (det är det inte, det var bara våra lampor som gjorde att det såg så ut), baksidan låg i fel vädersträck, förråden var för små, tvättstugan hade bara en tvättmaskin... Jag trodde ärligt talat att Andreas skulle strypa henne! HOPPAS verkligen att hon säger nej. De andra som varit och kollat har varit jättetrevliga!