BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Hej görls!
GOD JUL på er alla!
Jahaja, akupunkturen då.
Jag var stentuff när jag kom dit. Jag är inte rädd för nålar så jag hade liksom inte gått och grämt mig över detta eller så. Så lyssnade vi först på Bus-ljud. Ljuvligt as always.
Sen satte hon första nålen vid mittenbenet på foten, kändes inget när hon satte nålen men när hon började skruva så vart det OBEHAGLIGT! Jaja, tänkte jag. Så ska det väl vara. Började känna mig lite kymig i kroppen. Så satte hon andra nålen på sidan nedanför knölen ni vet, då tuppade jag av.
Vet inte hur länge jag var borta, låg ju ner så det var ju ingen fara så men hua!
Marie skulle ta bort båda nålarna när hon fått mig i högt benläge på britsen och bara hon petade på dom så vart jag på väg in i dimman igen.
Så nej det blev ingen akupunktur mer än så för min del. Synd som attans. Jag hade verkligen sett fram emot detta ju.
Låg där på britsen en stund och vi lyssnade på Bus igen, som var helt uppstressad så jag fick vända mig på sidan och så pratade vi lite grann. Lyssnade igen och då var det som det skulle. Runt 148 som innan.
När nya året börjar så ska jag börja med vattengympa och stå och fjutta lite i som barnmorskan sa. Bad är det enda som hjälper mot fogarna nu så då tar vi det istället för akupunktur. Det var ju aningen ohållbart att låta mig tuppa av varje gång jag skulle dit och sätta nålar som bm sa.
Svägerskan har vi inte hört något mer ifrån.
Dom skulle ringa om det hände nåt. Men helst vill man ju slänga sig på luren.