Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hej görls!

GOD JUL på er alla!

Jahaja, akupunkturen då.
    Jag var stentuff när jag kom dit. Jag är inte rädd för nålar så jag hade liksom inte gått och grämt mig över detta eller så. Så lyssnade vi först på Bus-ljud. Ljuvligt as always.
    Sen satte hon första nålen vid mittenbenet på foten, kändes inget när hon satte nålen men när hon började skruva så vart det OBEHAGLIGT! Jaja, tänkte jag. Så ska det väl vara. Började känna mig lite kymig i kroppen. Så satte hon andra nålen på sidan nedanför knölen ni vet, då tuppade jag av.
    Vet inte hur länge jag var borta, låg ju ner så det var ju ingen fara så men hua!
    Marie skulle ta bort båda nålarna när hon fått mig i högt benläge på britsen och bara hon petade på dom så vart jag på väg in i dimman igen.
    Så nej det blev ingen akupunktur mer än så för min del. Synd som attans. Jag hade verkligen sett fram emot detta ju.
    Låg där på britsen en stund och vi lyssnade på Bus igen, som var helt uppstressad så jag fick vända mig på sidan och så pratade vi lite grann. Lyssnade igen och då var det som det skulle. Runt 148 som innan.
    När nya året börjar så ska jag börja med vattengympa och stå och fjutta lite i som barnmorskan sa. Bad är det enda som hjälper mot fogarna nu så då tar vi det istället för akupunktur. Det var ju aningen ohållbart att låta mig tuppa av varje gång jag skulle dit och sätta nålar som bm sa.

Svägerskan har vi inte hört något mer ifrån.
    Dom skulle ringa om det hände nåt. Men helst vill man ju slänga sig på luren.

• Sarasnaran

*fördriver lite tid*

Namn: Sara "SnutteNuttan"
    Ålder: 21
    Gift/sambo/särbo...: Sambo med Conny och kissarna Pippi, Sebbe och Eskil
    Ålder på honom: 27
    Barn sedan tidigare, ålder: Bara mina hårbollar
    Vet du könet: Ville inte veta
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till: 12!! Ett helt år. Hua!
    Vart i vårt avlånga land bor du? Mitt i Skåne
    Något du vill säga...: Åååh vad jag vill träffa Bus!!

• Sarasnaran

Nu har vi slagit in de sista klapparna och nu ska vi krypa ner i ett bad tillsammans.
    Myyyyyysigt!

God Jul alla Februarimagar!

• Sarasnaran

Men haaaallå?
    Vad är detta?
    Ska jag behöva hålla liv i denna stackars tråden hela julen eller?

• Sarasnaran

Godafton bruttor!

Skönt att allt var som det skulle Lajban! Jag har undrat vart du tog vägen, men med julstök så kan man ju haja att det tog tid för dig att uppdatera oss.

morotsjos - Läskigt med sonen! och inte så kalaskul att sitta på akuten heller.
    Meeen allt verkade ju lösa sig där med.

Jag sitter här och kan inte sova. Så då kan man ju effella istället. Hihi!

• Sarasnaran

Vilken lyx Linda! Ingen halsbränna! Det måste vara det bästa av allt! Hihi!
    Det har snöat inatt men nu ligger det fint kvar tack och lov.
    Vi har tyvärr inga ekonomiska resurser i år för att mellandagsshoppa men ooooj vad det kliar i shoppingtarmen kan du tro.

Nu ska jag "roa mig" med att betala räkningar.

• Sarasnaran

Åh ja!
    Glömde ju!
    Svägerskan har fått komma hem idag. Dom hade tjatat och tjatat för skulle hon bara ligga och ligga liksom, så kunde hon lika gärna göra det hemma.
    Så nu har Danny fullt upp på hemmaplan!
    Skönt att få vara i sin hemmiljö! Och nästa gång det är dags att åka in, ja då åker dom såklart till Lund istället för att bli ivägskickade till knasHelsingborg.

• Sarasnaran

Hejsan svejsan!

cast77 - Jag har varit nässpraysjunkie i 4 år nu så jag ska absolut inte ge dig några mothugg.
    Det är myyycket värre nu när jag är gravid, men har tänkt att avvänja mig när jag ammat klart. Det är tanken som räknas serru!

Nasoferm är mitt tips till alla som nässprayar.
    *junkiens heta tips*
    Det smörjer liksom slemhinnorna istället för att torka ut dom.

morotsjos - Hua för bångstyriga svärisar.
    Du är en "duktig" tjej som kan hålla masken för jag hade dragit hela baletten för vederbörande. Speciellt nu när jag är gravid. Mitt humör är INTE att leka med alls.
    *morrar lite åt karln som förhoppningsvis snart åker från ert ställe*

Det där med discofasen..
    Det verkar vara något allmänt fenomen just nu!
    Bus var vaken mer eller mindre HELA DAGEN OCH NATTEN igår.
    Helt galet! Jag är öm på och i magen som om jag fått stryk idag.
    Hua! *frågar Bus om han kan låta sin arma mamma få en liiiite lugnare dag*

Soveriet ska vi inte börja tala om, det kan bli en hel novell.
    Jag sover så sjukt dåligt.
    Det både ser ut som och känns som om jag har plasthandskar fulla med vatten i på händerna. Mina fossingar är som cementklumpar och jag är lika smidig som en elefant ungefär.
    *nogklagat*

Här är så mycket snööööö!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!