Inlägg från: Sarasnaran |Visa alla inlägg
  • Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Jag bor i en by med 14 000 invånare så vi kvalificerar oss inte som stad.
    Och butiken som har lite sådana kläder har bara urval tyvärr.

Jag köpte ett par supersöta jeans med randig mudd upp- och nedtill när vi var i Danmark i höstas.
    Åååh så fina dom var!

• Sarasnaran

Välkommen till FL och vår tråd Weiring!

axxette - Jag ska hålla tummarna för att du får sova gott och ostört inatt!

• Sarasnaran

Kanske en Saga - Man ska lita på sin känsla har jag lärt mig.
    Känner du dig nojig på måndag (eller om det blir värre för den delen så redan imorgon!) så ring din bm så knölar hon in dig för ett extra besök.
    *tycker*

Linda - Goooott med godsaker!!
    Kan du skicka hit din man om han nu jobbar?? Mina grannar är dumma i huvudet som vanligt.
    Fatta, snubben kom upp här och ringde på lite i elva ikväll full som en agaspis och undrade om det var vi som ringt polisen förra veckan.
    Conny blev vansinnig och läste lusen av honom, sen lunkade han ner till sin lägenhet igen.
    Men nu är dom som sagt igång igen. Skönt att Conny är hemma. *pust*

• Sarasnaran
    snöfall - Nej man är lite försiktigare när man har någon annan att ta ansvar för.
    Gud vet ju vad dom kan hitta på. *ryser*

axxette - Attans bananer att mina tummar inte hjälpte. Försöka duger.
    Kul att tona håret!!

morotsjos - Var vill du föda? Fick för mig att det blev Lund för dig också, men vet inte var jag fått det ifrån.
    I Lund är det visst knökat som aldrig förr!
    Svägerskan fick ju sina tvillingar där den 11/1 och hennes bebisar var nummer 101 och 102. Bara tre dagar senare var dom uppe i 180 bebisar!
    Ambulanser körde skytteltrafik för att slussa vidare alla till olika sjukhus med plats.
    Heeemska tanke! Vill absolut INTE bli ivägskickad!!

Kanske en Saga - Smart! Det skulle man skaffat sig! Tack för tipset!
    Nästa gång jag springer på kokkot härute och han är nykter så ska jag mycket barskt förklara att har han något att prata med oss om, kan han komma när det är human tid och vara nykter nästa gång. Morr!
    Har brandvarnaren fått solsting?

Fortsättning grannarna:
    Vid ett-tiden var här fortfarande liv, men vi fattade inte riktigt var det kom ifrån. Så jag gick ut på balkongen och då LÅG det en snubbe i snön och sov!
    Jag fnissade lite och gick in igen, tänkte vänta fem minuter och sen kolla igen. Man hade ju inte vågat lämna någon sådär -granne eller inte granne-. Men vederbörande var inte kvar när jag kollade efter dom minutrarna. Sånna idioter. Gnägg!
    Man kan ju hoppas att snubben menade vad han sa när han var här i gårkväll, att dom skulle flytta om tre månader. *håller tummen hårt för det*

Vädret är jätteknas här! Det har snöat så in i bombens också blåser det jättemycket så allt fyger ihop. Men solen lyser och himlen är blå. Haha!
  • Sarasnaran

Linda - Så du kör också hoppa-i-golvet-tricket!
    Hihi!!

Klåda i underlivet ja... Ett heeeelt eget kapitel.
    Jag var helt uttorkad och började smörja med babyolja överallt för att det skulle bli mjukare men vet ni vad som hände??
    Jag blev ÄNNU torrare och fick sprickor som blödde!! Gaaaah!
    Mitt underliv blev som en gammal torr fot ungefär.
    Fy fasen va ont jag har haft de senaste månaderna av det.
    NO MORE babyolja på mig eller på Bus för den delen när h*n kommer.
    Fy fy fy.

• Sarasnaran

Lajban - Natusan babyoil och den ska dessutom vara MILD!
    Gnägg..
    Kan det vara så att min hud helt enkelt inte är konstruerad för olja?
    *funderar*

• Sarasnaran

Julius - Jag vet precis vad du menar.
    Har också allt i vägen därnere. Känns som om ungen skulle kunna ramla ut om jag sätter mig på huk.

Jag har förresten börjat brodera på babyfilten! Tjo!  

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!