Anniqa: Har hört om de där snäckorna. Hur funkar det? Själv har jag sluppit ömma vårtor helt och hållet
Har haft amningsnapp sen första början, för att Olle ville trycka upp tungan i gommen i stället för att ha den i nederkäken. Det funkade bättre med amningsnapp.
KidA: Vilken lyx, massage. Det skulle jag må bra av, spänner mig en del när jag ammar, på ena bröstet. Måste hitta en bättre ställning!
hild: Kanske du skulle prova en sån här amningsnapp som jag har? Fråga på bvc!
Smörjer du bröstvårtorna med bröstmjölk ofta- och då menar jag _ofta_? Det tipset fick jag med Arvid när jag hade lite småsår.
Någon undrade vart bebisarna sover. Olle sover mellan oss i dubbelsängen. Vi har en svag lampa tänd i sovrummet också. Allt för att inte behöva resa oss upp när han gnyr till, för att se om allt är bra... *Sjåpig*
Så småningom ska han över i sin säng, men han är ju så liten fortfarande, "fyllde" två veckor i går.
Grattis frutti! Äntligen blev det din tur! Hoppas att ni mår bra alla tre! *kram*
Vi har varit på bvc i dag, om någon vill läsa så står det om besöket i min blogg. Inget speciellt...