• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Linda å Fredde

Grattis fruL till en jättesöööt tjej
    Weiring- skickat instruktioner i din GB

snuttgurka- ååhh fy, elever Fast alla är ju nybörjare ngn gång..men varför just på dig?? Har ett krav under förlossningen och det är att jag inte vill ha några elever i grupp närvarande!! Om den som (under vägledning av en BM) förlöser mig är EN elev, så är det okey..men i grupp Den 13e alltså?? Det betyder BF+ ???? *räknar*

Snöfall- Hoppla..hoppas att ditt troll väger åt 4 kg och inte mot 5,5... En liten knubbis alltså INGEN får göra sååå mot min livmoderstapp!! Aldrig! AJ!! Tror att du sk lyssna på vad läkaren sa, man kan ju inte gå över tiden hur länge som helst!! Eller?? Ja, en mkt bra fråga du ställer...varför inte snitta med en gång då??? *kliar mig i skallen*

Tokmaja- oj då.. spännande!! Tänk om det sker grejer nu Vi kan ju hoppas

Dom ringde från förlossningen!!! Skrattande
    Den 9/3 kl 8 ska jag infinna mig på UL, på s-valls kvinnoklinik.. På torsdag alltså. Då är jag enligt MVC i vecka 42+1.. BF+16 alltså... Hoppas verkligen att Rolle vill komma ut innan.. Men det tror jag som sagt, inte..

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Snuttan77

Linda, kanske för att jag är ett sånt praktexemplar.. Men nu slipper jag ju iaf det, kommer det elever och ska klämma mig på magen när jag är på förlossningen finns det nog en risk att jag får ett spel!
    Vad bra att du fått ett datum för koll, tror iof inte att du kommer behöva det, vi hoppas på det! Jag har ju tid den 13:e.. VILL INTE!! Tänk om jag får lov att gå dit och får veta att bebisen är enorm och kan bli svår att föda ut vaginalt.. Då blir jag ju deprimerad, och får dåligt samvete för det är väl mina kakor som gjort den så stor.. Fast det är dumt att ta ut dåligheter i förskott!
    Om jag inte fött innan det datumet så är det BF+16 för mig. Hemska tanke!

• Selmas

FruL: Selma vägde som minst andra dygnet tror jag 3345 gr innan hon vände och gick upp igen på tredje dygnet till 3445gr nu 8 dagar vägde hon 3560gr.

• fruL

Tack för era grattis!

Selmas, nu har vi varit på BB och vägt vår tjej. Dag 2 väde hon 3280g och idag vägde hon 3560g. Så skönt att hon har gått upp!!

Trevlig helg alla nyblivna mammor och ni som väntar - jag håller som sagt mina tummar!!

fruL

• Selmas

FruL: Lika vikt för de båda tjejerna då ser jag. Ska bli kul att följa de bådas kurvor & se vem som har mest grädde!!!

• Kasper

Hej på er och tack för alla gratulationer!

Stort grattis till alla andra nyblivna mammor och flera tummar att det snart är dags för er som fortfarande väntar!

• Linda å Fredde

Men åååhh vilken underbar mamma jag har
    Hon har precis varit här och fixat mina nya gardiner som jag blev så besviken på.. Hon har fållat å sytt & nu hänger det sååå fint
    Hennes dotter har tappat all inspiration och lust.. Tack gode gud för mammor Kyss
    Nu ska jag fixa ngt ätbart å se vad som går på dumburken ikväll.. Sitter ju ensam i vanlig ordning Ledsen Men chipspåsen får hålla mig sällis

• Linda å Fredde

Men kidA, det var ju ett jättefint kort!! Skrattande
    Tror inte du ser vad vi ser Kyss Du ska se att tårarna slutar rinna snart men till dess, passa på att vråla så mkt du kan Mkt känslor i kroppen.. Jag fasar själv för hur jag ska bli...med tanke på att det sprutar tårar hejvilt redan nu...

• Weiring

KidA .. Håller med Linda. Det var ju ett jättefint kort. Men man är ju alltid så kritisk mot sig själv

Jippie jag har äntligen (Med hjälp av Linda)förstått hur man skriver i sin blogg här på nya sidan. Så nu finns min förlossningsberättelse även där.

Nu är det dags att gå och göra tacos så de blir klara till Let´s dance. Ha en bra fredagskväll alla blivande och nyblivna mammor.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!