Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Tillbaka från skogarna!!
    Å se, nu sker det ting minsann Skrattande
    StOOOrt grattis till axxette!! Välkommen lille Olle Kyss 
    Skönt att höra att ni verkar må så bra, underbart med en bra förlossning (iaf tiden) och det där m amningen, det ger sig nog Vill oxo veta hur stor och lång det lilla miraklet är.. Glad

BF i slutet av februari??!! NEJ, inte för min del..trippar nog in ngn dag eller så i Mars Gråter
    Supermegaless nu!! Känner ngt konstigt i magen, men jag tror att det bara är Rolle som håller på med sin eviga discodans..
    Håller iaf tummarna för morotsjos idag. Åsså några tår för er andra som oxo verkar vara på G. Kul att det sker ngt spännande, även om inte jag kan stå för den biten..

*suckar å går iväg*

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Linda å Fredde

Grattis cast77!! (har varit inne på din sida redan, men lite fler gratulationer skadar ju inte..)

Grattis Buffa!! Lille Simon var snabb han Duktig mamma som hjälpte till Kyss

Tokmaja och snuttgurka- blir vi de sista tro? Hört ngt från Kasper?? Frutti?? Måste gå tillbaka i tråden..*förvirrad*

• Linda å Fredde

Snuttgurka- Det enda som känns är Rolle som dansar Är faktiskt inte speciellt skönt. Trycker mot revbenen hela tiden.. Kommer  få flytta tillbaka mina inre organ efter denna disco-fantast härjande..
    Foglossning igen och trycket mot underlivet har tilltagit, annars NADA!! Jag har gett upp nu, kommer ingen bebis!
    *optimisten talar* Nää, ingen bra dag att vara Linda.
    Frutti är nog kvar å snöfall oxo. Kasper ligger nog inne hon
    Åsså kära kanske en saga, hon hänger med ett tag till. hild och tokmaja oxo..
    Åsså du och jag snuttgurka.

BF tidigt i mars??

• Linda å Fredde

snuttgurka- har väldigt ont i ljumsken och kan inte lyfta fötterna från golvet.. ett helvete då man ska ändra sovställning eller lägga sig ner.. ta på sig skor, byxor osv går itne på egen hand... Ja, det där med att rumpan putar ut, det känner jag igen!! Har dessutom en liten fot vid revbenen heeeela tiden, brukar greppa den å busa lite. Går inte att undvika denna knöl, har nog fastnat där

kanske en saga- har för mig att det kan vara lugnet före stormen.. Laddar alltså. Liten ska ju ha enorma krafter oxo.. Önskar att min Rolle oxo kunde vara lite lugn, men nej nej. *skrattar* ja, vad ska man göra säg...??? Cool  

• Linda å Fredde

Håller på tvättar nu, ska laga lite matlådor, sen ska jag oxo vila Tokmaja.. Det är väl nu vi ska passa på

• Linda å Fredde

Åååhhh jag blir alldeles sjuuuk när jag ser alla bilder Snuttan Skrattande tårögd mellan skratt.. han är underbart söt!!

• Linda å Fredde
    å villblifler har väl oxo fått.. å nattvinge.. fruL.. men var tusan all info är ang barnen..det är en bättre fråga...  Förvånad
  • Linda å Fredde

Ääääntligen hild!!! Nu bär det av minsann!!! Skrattande Stort lycka till från mig å rolle.. Våga inte komma tillbaka å säg att det försvann *skratt*
    *avis*

• Linda å Fredde
    Förvånad Vad då vänta till imrn?? Förvånad blir det barn så blir det!! Herregud, vad menar dom??? *paff*
    ja du hild, bara att knipa då Flört 
    Så kul att det tar fart!! Jippiiiii!!!!

Jag har tvättat, lagat matlådor för brinnande livet hela dagen. Dessutom har jag konfronterat den där kompisen som snackade skit om mig *stolt*
    NU kan Rolle gärna komma, allt är ju klart... fattar inte vad som ska till...
  • Linda å Fredde

Go'morron tjejer!! 

Låg å myste lite extra i morse, med en alldeles tok-go Fredde, som kom hem från en slitsam natt på jobbet.

Vad är detta? Inte en värk! Men det är en j*vla fart på min mage! Var det du Tokmaja som sa ngt om gaser?? *fnissar* Herreguuuuud... Så här har jag inte varit på flera veckor ju...

Snöfall- tycker att du har ett otroligt gott humör med tanke på att du har gått över så länge. *imponerad* Fattar inte hur du gör!! Jag är inne på BF+8 idag å håller på att explodera av ilska! Inte för att det gör ngn skillnad, men jag kan inte rå för det...
    Men jag skulle gääärna vänta på Rolle en extra dag, om jag visste att det skulle påverka din lill* buse, för nu tycker jag banne mig att det är din tur att få lite smärta och resultat! Skrattande

Snuttgurka- Hoppas att du ligger å vilar nu. Herregud så morgonpigg du är
    Har surrat m Rolle, men det hjälper inte *suckar*. Idag ska jag skicka positiva tankar till snöfall, tycker att det, minst sagt, är dags för henne nu!! *skickar*

Funderar på att ringa min mentor genom denna graviditet å kolla om hon vill ha lite sällis idag UTAN att jag ska drabbas av magsjuka denna gång..
    Fredde sover ju hela dagen å här kan man ju inte sitta å vänta. Lika bra att vara lite kreativ, så länge det finns möjlighet..

kanske en saga- var är du denna morgon tro??? Förvånad 

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!