Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

hild- aahaaa..visste inte att bebisen kan framkalla det faktiskt.. Jag har iofs varit på besök hos ett par som legat sjuk i magsjuka d sista dagarna.. Ingen visste givetvis att dom var sjuk..
    En annan väninna tyckte att jag absolut skulle ringa min BM, pga att jag gått över tiden och var illamående..
    Just nu mår jag bättre. Ätit lite och druckit mineralvatten. Bara halsbrännan kunde ge med sig..

Min bebis har fullt disco i magen på kvällarna Fattar inte att det kan vara möjligt!! Varje liten rörelse får ju magen att gunga, måste vara trångt.. Men Rolle verkar inte bry sig alls, rockar lös ändå

morotsjos-kan inte säga annat än att jag lider med dig.. Å dessa bristningar som kommer på slutet gör ju att man blir lite extra deppig faktiskt,,,även om de försvinner med tiden.. 
    Gnäll på du!! Din fulla rätt, om du frågar mig

Tokmaja- skulle oxo vilja ta rum för rum. Tror banne mig att jag ska göra det imrn om jag är piggare. Åsså ska jag prioritera  blommorna..igen! Kanske gardinerna måste sys klart oxo.. Blir lite gjort när man blir dålig minsann..   

• Linda å Fredde
    Yeeeaahh!!! ÄNTLIGEN sker det ngt för ngn!!! *jublar högt*
    Alldeles för längesen som det var action här inne ju
    Heja heja cast77 och jag skickar några sparkar till snöfall så det hela drar igång
    Åsså stampar jag i golvet för att den molande värken tilltar för dig hild!!

Okey, okey, ska beställa mass-födelse igen! Men han där uppe verkar ha ett ont öga till mig.. så jag behöver lite hjälp..skulle funka bra med ngn som faktiskt tror på honom...
    Är det kört för oss nu tro???  Förvånad Flört

Här är det lugnt! Illamående kom tillbaka efter frukosten Äter väl för mkt... Ska vila en stund m Fredde nu.. åsså halsbränna på toppen av det hela *urk*

Min mor drömde natten till igår att vi hade fått en bebis.. undrar var den bebisen tog vägen....?
  • Linda å Fredde

Tycker att detta verkligen går upp å ner. De sista nätterna har jag BARA varit på toa 1 gång/natt!! Tycker detta är lite märkligt.. Kanske att Rolle verkligen HAR snurrat runt.. *inbillar mig* Med tanke på att det är så pådrag i magen hela tiden, så blir man ju fundersam..  Fundersam

kanske en saga- Skönt att liten är fixerad!! Normala hjärtslag oxo. Skulle sååå gärna vilja veta ungefär hur stor Rolle kommer att vara.. men min BM är ju hopplös.. verkar inte kunna svara på det, eller så vill hon inte..
    morotsjos- åååhhh..lät som en underbar dag i solen Skrattande hehe..konstig dröm..halvjobbigt om det bara skulle vara gaser i magen..  Räcka ut tungan
    När det kommer till drömmar om bebisen så har jag haft två som jag minns tydligt. Varav en då jag fick en tjej som hette Maja och en annan då det kom ett fax som sa att jag väntade en son... Förvånad blev ju inte ngt klokare direkt..hehe..

hild- håller det i sig???
    Frutti- Hoppas att det drar igång så att du slipper gå över du med.. jag blev så deppad då BF kom..och gick..

Tycker inte att det är så konstigt att det är många som föds i februari.
    Herregud, våren står i blom och blodet rusar i kroppen!! Tänker man på hur det är i djurvärlden under våren, så är det inte sååå märkligt!! Tror alla (könsmogna alltså) blir lite extra het på gröten Cool 

Detta är ju oxo ngt som tyvärr,  märks i seperationer..eller kärleksgnabb.. Alltid kring våren så blir det trubbel pga av alla hormoner som rusar i kroppen.. 
    men det kanske bara är min teori..har ju inte direkt doktorerat i ämnet  

• Linda å Fredde

alltså..det jag menar är givetvis att våren står i blom då barnen tillverkas..(just därför föds många i feb...) Läste igenom det jag skrivit å blev totalt förvirrad..

kanske en saga-okey, då ska jag inte skylla på min BM..fast d hade varit gott å fått idiotförklara henne lite till

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Linda å Fredde

Varje gång jag är borta ngn timme så sker det saker... Förvånad Förvånad
    Ett tecken kanske..

Nu jävlar ska vi se att vi har 3 bebisar (minst) inom loppet av 1½ dygn!!! Tjoo hooo!!! *jublar å hoppar högt*
    Hejja morotsjos, Kasper å hild!!!! *krullar tummar, tår och håret på skallen*

I eftermiddag har jag storstädat hela lägenheten, varit och storshoppat mat och nu funderar jag på om jag ska orka laga några matlådor.. VAD gör man inte för att få igång det nu..??!!

• Linda å Fredde

snöfall- ja, har verkligen en duracell-bebisi magen. helt hopplös! Rockar fett därinne Ja, det är ju som du säger, bättre med för mkt än inget alls... Ett gott tecken Glad

• Linda å Fredde

Åååhh vad roligt Kasper!! Skrattande
    du ska se att du får kontroll på nerverna då du vet säkert att det är på G, tror du inte??
    Stort lycka till från mig å Rolle

• Linda å Fredde

kidA- vill oxo mysa m bebis... Kyss Ska skriva ett badkar på önskelistan inför julen 2006 Skrattande gud så mysigt..

skånenettan- min lilla Rolle har tydligen väldigt dålig uppfattning om dagar och månader *morr* Vägrar totalt...men disco i magen går tydligen fint.. driver sin mor till vansinne..

Hoppas på att det ska smälla till helt oförväntat här. Vattenavgång åsså drar vi till BB *fantiserar* ... Inte en tendens till förvärk nej.. Var är smärtan när man vill ha den??

• Linda å Fredde
    Hmmm... börjar få ngn slags molande värk i magen... åsså strålar det ner i ljumsken... Tror jag kastar mig i bingen nu... Inväntar att Fredde kommer hem.
  • Linda å Fredde

Är strax på väg till Sollefteå m Fredde. Har sovit helt fruktansvärt i natt. Smärtor. Och jag har tydligen *host* dragit tunga, tunga stockar oxo..stackars Fredde..som ska jobba i natt igen... Tur är väl att han hinner vila några timmar innan iaf Generad Skrattande

Undrar hur det går för er andra idag.. Klockan är ju inte så mkt, så jag väntar med spänning, att få läsa när jag kommer hem.
    Brukar ju ske en hel del då jag är borta..så jobba på nu  Skrattande Skrattande Skrattande

En stOOr lyckospark till alla blivande mödrar idag *sparkar*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!