Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Tokmaja- du oxo? j*vla ljumske *ler* fick precis tillbaka smärtan, tror jag tar en dusch å ser om det blir bättre..

snöfall- killnamn har vi gott om, värre på flickfronten!! Låt se.. Simon, Edwin el Edvin, Viktor, Alvin, Melvin, Emil och Rasmus (men det namnet har jag tröttnat på). Jonathan är oxo mkt fint, Sebastian, Oliver och Theo.. William är ju jättefint!! Ville, är inte det ett smeknamn??? För William?

hild- JAPP!! *viftar* domnade bort på örat efter ha sovit ngn timme!! Fattar inte vad det beror på... Ömmade långt in på dagen..

kanske en saga- du är en liten solstråle du Dina barn verkar brås på dig..

• Linda å Fredde

-cast77
    -lajban
    -majja
    -frutti
    -malinz81 (tror hon får idag dock...)
    -Ellynil (tippar att hon oxo får bebis idag)

*funderar*

• Linda å Fredde

-harley (var är hon??)
    -kasper

..............

• Linda å Fredde

hahahahaa.. Kan ju hoppas att det känns underbart, mentalt gör det nog det..men kroppsligt alltså *hoppas*

Sliter du oxo m halsbränna hild??
    Tuggar Rennie för brinnande livet!! Å det verkar inte spela ngn som helst roll vad jag äter eller undviker att stoppa i mig..
    Ska man vara skrockfull? Mkt hår sägs det att bebisen kommer att ha... Rolle kommer nog ha afrokrull eller dreads hängande ner på ryggen...

• Linda å Fredde

jag och axxette lämnade ju några tips tidigare, på saker att göra.. Sök upp den sidan, 188 kanske?? Plantera om blommorna, helrenovering av sig själv (härligt), fixa fotoalbum , baka, laga matlådor, sy ngt, läsa..glo på tv..ja..

Du ska se att trycket å äggvitan inte försämras iaf, tror du inte att du skulle känna det??? Du har väl tagit det lugnt sedan du var hos din BM???

Här skiner solen härligt och jag har sån lust at gå ut..ska kanske dra benet efter mig trots allt..

• Linda å Fredde

Weiring!! Grattis, grattis!! Anade att du hade fött, men vi hörde ju inget..så lite orolig blir man vilken förlossning, skönt att det gick så fort. Molly..å så sött!!

cast77- nu är det nära!! Så visst tycker vi att det kan dra igång nu!! Du har iaf tecken på framgång, jämnfört med mig som bara dras med en öm ljumske *fnyser*

Jag blir så glad när jag hör att det sker saker för alla..Önskar återigen en mass-födelse, så ingen blir ensam kvar 'tittar upp i det blå å kliar han där uppe i nacken*

• Linda å Fredde

Äntligen är Fredde hemma igen.. Lite frukost å sen bums i säng.. Så jag blir ensam till halv nio ikväll ca. Hinner väl träffa honom i 45 minuter, sen ska ha tillbaka på jobbet igen...
    Han hade iaf varit med om action inatt. Kört skoter i flera timmar och åkt helikopter
    Skulle jag oxo vilja göra. Skulle få en sån adrenalinkick att Rolle skulle trilla ut..

Nu ska jag släpa benet efter mig ut mot bilen, stånka mig in, nästan ramla ut då dörren ska stängas, därefter sitta som ett spjut fastklistrad vid ratten..allt för att komma till en väninna.. Som oxo bakar muffins idag Vad gör man inte för lite sällskap å gottigott??
    Ha en fin dag brudar!! Ses senare...

Vem tar det 2000e inlägget?? morotsjos tog ju det 1000e..

• Linda å Fredde

morotsjos- hehe.. åsså snodde hon 2000e inlägget

axxette- åh så skönt att höra. Blev du lättad?? Jaha, så nu känner du ingenting helt plötsligt?? Trodde banne mig att du skulle bli näste ut..

floor filler på 3an nu *följer slaviskt*

• Linda å Fredde

Så var denna dag snart över.. Imorgon vaknar jag med BF+1... Är så otroligt trött, så detta blir en tidig kväll för Linda å Rolle.
    5 % som får på BF tydligen..*ser på tv* Gud vilken härlig dokumentär!!
    Sov gott alla stora å små

• Linda å Fredde

Harley- hoppas att det är på G för dig!! Är själv lite spänd på hur man ska veta att det är på G, många som får lurerivärkar ju..

Snuttan- tusen tack!! Tar mer än gärna emot Skulle vilja ha vattenavgång oxo, så jag är ännu mer säker på vad som väntar
    Nu ska vi sova ...natta...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!