Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis Selmas!!

Jamen så sjukt!! Jag har oxå plötsligt drabbats av förlossningsrädsla... Bara av att åka dit en vända, fick tillbakaminnen och så ville jag bara hem!!

Jag är ju nu helt knäpp! Tror att det är alla fel, infektion och kommer att få hjärtslag på liten innan jag är klar...

På måndag vill jag att allt ser tipptopp ut annars ska bäbis ut! Om så hjärtslagen lutar åt 170 bara så får jag nog panik!

Usch, tänk om nåt ÄR fel.. Man kanske ser för mycket på tv och läser för mycket.. Uga, jag mår inte så bra..

Men nu ska jag sätta mej hos maken och bara mysa.. Kanske gråta ut lite, känns som det kan behövas.. Konstigt!

• 4barnsMom

Bf+1... Och snart klättrar jag på väggarna, av oro annars är det okej.
    Ja, morotsjos, du ska nog gråta en skvätt hos bm. Finns ju ingen anledning att hålla kvar de små nu, de kan väl ge dej ett puff på traven.. När ska du dit föresten?

Snuttgurka, grattis på bf då Eller nåt..

Jag ska se om jag kan övertala läkaren på måndag.. Kan man få en igångsättning av hysto oro tro? Önskar de aldrig mätt nå höga ljud, för då hade ju allt varit lika utan att jag behövt må dåligt..

Liten blev lika hysto igårkväll igen, gick i 180 varv/ minut därinne, så då knäcker lilla jag ihop igen.. Fråga mannen om den har slag på 190 igen nu då? Men han är rätt lugn.. För min skull kanske Han håller sin oro inne, tackar jag för..

Drömde att vi koppla upp mej på videon och bebis slog så fort så den visa bara HI, sjukt väl...? Hur man är..

Nu ska jag ladda för dottern kalas, har det rätt så bra ändå svärmor kommer med prinsesstårta och kakor fick jag leverans på i veckan Skäms nästan, men de gillar ju att baka så..

Jag behöver nog bara skopa upp glass och sätta på kaffe

Kram alla för ännu en dag med bebis i magen

• 4barnsMom

Grattis! Malinz81 och lajban!! Och givetvis ett stort lycka till åt axxette och Snuttgurka! Själv mår jag bättre och tror ju inte att bebis är på G förstås... Fast förvärkar och stooora fina Angelina läppar har jag ju

Nu ska jag slappa och äta tårtrester!

Och tack för alla tröstande ord! Fl är bra att ha

• 4barnsMom

Sååå söta Selmas!

Linda. jag är lite sån som du.. Får kasta mej ikull och bara va stilla. Först trodde jag det var på G, men det var ju typ 2 veckor sen... Jag mår gärna illa om jag äter sött och när jag ätit mat.. Gärna kvällstid..

Men det kan va på G för din del! Hoppas, hoppas!!! För många får ju det som ett tecken..

Jag är trött idag.. Så jag kikar bara in en snabbis Men kan ju inte låta bli..

Nu ska jag se Hockey! Min modersländer ska slåss, kul! Jag är nämligen halv svensk/finsk... Så i vilket fall blir det seger

• 4barnsMom

Håller med morotsjos! Visste inte att du var på +9... Och jag gnäller på +2.. Ska va tyst

Heja hårt snöfall! Hoppa i soffan!!! Det ska jag, skrika och hoppa!!!

• 4barnsMom

Ja, usch har de inte knypplat rätt kan det blir trist.. Men tur det ordna sig i tid... Min kusin fick göra om sitt underliv ett år efter lite "extrem makeover" så märker man att det är nåt som känns fel så är det bäst att kolla upp i tid..

Så det kan bli illamående av att liten trycker till..? Då är det nog det jag drabbas av ibland, för yrseln var jag rädd skulle kunna vara blodtrycket.. Och det vill jag inte ha upp nå mera...

Maken gör tacos och jag vill bara ha typ läsk eller nåt.. Jag som älskar tacos... Nu ska jag ta mitt jobb och hacka grönsaker..

Föresten så har jag lovat bort barnen hela veckan Fattar inte hur jag ska stå ut!!! Inte van med det.. Men kommer liten så kan det ju va skönt.. Annars får jag hugga tillbaka dom när dom skulle till min mamma Eller flytta dit!! Sportlov här!!

• 4barnsMom

Hej alla! Så roligt att det händer något Och tänk att man kan va så glad över rödbrunt snor på sitt toapapper!!! Så nu hoppas jag med.. Bf+3 idag..

Var då till bm och överläkaren idag. Trycket stigit igen då sf 39cm och hjärtat 144 slag
    Sen har liten äntligen fixerat sig!! Jippie!

Ny viktskattning säger 4250gr så nu känns det bättre där med, inget monster här Han fick fina mått sa han och han verka veta vad han gjorde.. Fick kolla ctg igen för att vara säker ändå och den ligger och sover runt 150 slag. De vill se acc så jag väcker liten som hoppar då mellan 140 och 170, så det är okej. Skönt!

Bara för oss att vänta och hålla koll på om jag blir mera yr och får mera huvudvärk så ska jag höra av mej, dag, natt, helg.. Skulle kunna va havandeskapsförgiftning på G då.

Det var massa EGO nu... Jag har med kissproblem Nödig hela tiden och kommer 2-3 droppar.. Men det har kommit nyss, så jag tror det är fixeringen.. För jag har ju klarat mej fint förut..

• 4barnsMom

Linda! Jag gjorde en koll på vattnet med ul, är alltid en läkare som gör dom. Bm har noll koll tyvärr.. De mäter och grejar lite, så vips kollar de i en tabell och säger att bebis väger ca si och så..

Vattnet var okej och så, då ville vi veta igen hur stor liten var, så han kolla. Sist sa hon 4kg +, men hon hade dåliga mått att gå på.. Hon mätte ca 130 mm över buken för 2 veckor sen, och han fick 127 mm idag, så det var skönt att veta att hon nog mätt lite fel sist..

• 4barnsMom

Hild, jag tror på dej!!! Blod är ju ett bra teckan, på förlossning...

Jag känner mej yr.. Inge kul! Och ursäkta intimiteten, men slemmig Så min släpper för fullt Och molvärk, så nu går maken som på nålar på jobbet.. Sen är är magen väldigt lös med... Usch, nu känns det lite som att jag inte vill längre, jag är ju så knäpp...

Blir sån inför varje..

• 4barnsMom

Har dock väldigt få förvärkar nu.. Men när de kommer så tar de i.. Väldigt oregelbundet, var ett par timmar sen sist.. Men kände redan igårkväll att de ändrat karaktär, få och kraftiga...

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!