Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis snuttan! Jag missat... Sov så jättegott önskar jag er som har lite trubbel på den fronten

• 4barnsMom

Grattis snuttan!! Blir nästa bäbis då, spännande!!

Nattvinge, slemissen behöver inte gå innan. Vissa märker inte av den alls, gjorde inte det med min första.
    Min andra kom den kvällen innan hon föddes.

• 4barnsMom

Haha, jo jag tänkte dra ut min man på shoppingrunda med Kollade för övrigt när jag skulle ha bf om jag gick på min instinkt och det är i övermorgon ju!!

Men ul sa ju annat.. Bm tyckte dock det var lite underligt att jag testat pos 6 dagar efter äl enligt ul.. Så jag hoppas att kroppen vet när det är dags

Jag vill ha bebis nu.. Börjar bli instabil i humöret med, gråter för minsta lilla... Flera?
    Jag har få onda sd som tar i rätt så hårt.. Hm, nu börjar jag dagen med såna och fick inatt så jag vakna.. Hoppas, hoppas..

Min kompis var lite off idag, hon är 42+0 imorgon.. Kan ju hända mej med

• 4barnsMom

På tal om makar..

Min har börjat jaga mej i sängen Han ska helst ha en arm om mej i sömnen. Drar jag mej bort så är han snart på min sida Kommer ålandes i smyg..
    Han frågar (i sömnen då) så fort jag knystar eller går och kissar vad jag gör och vad det är..

Han är ju hur gullig som helst.. Men jag är höggravid, svettig, kissnödig, vändnödig och sover bättre själv

Flera som sover med vakthund i sängen?

• 4barnsMom

Kan ju tillägga att han inte har en susning om allt detta själv... Han är lika förvirrad som jag

• 4barnsMom

hild! Så superhäftigt att det inte bara är min man!! Han kommer att bli lättad..

Trycket känns igen med.. Är som en sammandragning men bara bebis som spjärnar.. Jo, känns som det skulle gå hål snart.. Hoppas det gör det!

• 4barnsMom

Hihi, jag tror faktiskt inte de vet av det våra män Min var lite förvånad att han inte var ensam.. Nu har han fått förbud att somna på min halva, så jag ligger i mitten Då har jag min säng att spela på mot småtimmarna Och jag har ju med fått lov att börja springa och kissa på nätterna så...

Ska bli såååå spännande att se hur det artar sig för vår nästa bebis!!

Såg den där förlossningsklinigen igår och huva, höll på att sätta glassen i halsen när de tryckte ut en liten pojke, muskelmannen med armbågen Maken tyckte inte glass passade till ,-) Passar till allt tycker jag, nästan

• 4barnsMom

axxette och selmas? Får jag hänga med er? Till den här tråden dör ut!!! Känns det som Och nån lär ju kläcka i just "slutet av februari" Jag kan väl offra mej

Gör allt! Och inget händer.. Den som väntar på nåt gott..

Grattis flickor! Är ju så spännande nu när det börjar närma sig för flera!!!

• 4barnsMom

selmas? Brukar du gå över tiden? Jag har fött 1:an 42+0 och 2:an 41+0...

• 4barnsMom

Ja, då vet man ju inte nå när du får... Jag fick för 6 år sen och har ju gått och varit ss för tidiga sd så jag hoppades väl... Men ser lungt ut Mös dock till det igår och fick ett par rejäla sd, men sen sov jag gott...

Grattis Buffa! Till en söt Simon!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!