Längesen jag var här så Gott Nytt År!
Usch för det där med vikten... Man måste ju äta även om man är lite rund från början!
Min far har sååå svårt att vara tyst. Förr var det att jag rökte, sluta för 3 år sen och nu är det vikten, en gång sa jag till honom att jag kan ju börja röka igen kanske, då bör jag ju gå ner..
Gick ner 7kg innan jag blev gravid förra året, sen upp ca 14kg nu då.... Visst får man höra, men min släkt är ganska bra ändå. De vet ju att jag har det lite jobbigt.. Jag räkna lite nu och inser att jag gått upp 1kg per vecka hela dec.... Eller kanske allt över jul!!
Min make har en vän som verkar ha lite fettisch för runda kvinnor... Han kom och hälsa på före jul och har inte sett mej sen i somras. Kul att höra honom, han krama mej och sa att nu börja det bli lite riktig kvinna! Det lyfter lite.. Att någon ser det med såna ögon, hihi
Har för övrigt spenderat mitt nyår i en smärta utan dess lika, tandvärk... Kom till tandis igår och fick veta att dra ut ville de inte när jag är gravid då de måste kunna garantera att jag är smärtfri och så.... Inge bra droger för en gravid kvinna och så skulle tanden säkert brista med och då var det ännu värre.
Och rotfylla var heller ingen hit i mitt tillstånd, då måste de vicka mej med huvet ner i ca 1,5 timme och då är de rädda att jag skulle svimma... Så jag fick en fyllning tills barnet är ute, men sååå lycklig då jag imorse var nästan utan smärta! Nu är jag nästan normal igen
Hade ingen aning om att det var så illa att vara gravid hos tandis....