BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
hild- aahaaa..visste inte att bebisen kan framkalla det faktiskt.. Jag har iofs varit på besök hos ett par som legat sjuk i magsjuka d sista dagarna.. Ingen visste givetvis att dom var sjuk..
En annan väninna tyckte att jag absolut skulle ringa min BM, pga att jag gått över tiden och var illamående..
Just nu mår jag bättre. Ätit lite och druckit mineralvatten. Bara halsbrännan kunde ge med sig..
Min bebis har fullt disco i magen på kvällarna Fattar inte att det kan vara möjligt!! Varje liten rörelse får ju magen att gunga, måste vara trångt.. Men Rolle verkar inte bry sig alls, rockar lös ändå
morotsjos-kan inte säga annat än att jag lider med dig.. Å dessa bristningar som kommer på slutet gör ju att man blir lite extra deppig faktiskt,,,även om de försvinner med tiden..
Gnäll på du!! Din fulla rätt, om du frågar mig
Tokmaja- skulle oxo vilja ta rum för rum. Tror banne mig att jag ska göra det imrn om jag är piggare. Åsså ska jag prioritera blommorna..igen! Kanske gardinerna måste sys klart oxo.. Blir lite gjort när man blir dålig minsann..