BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Ååhh herreguuud. Melodifestivalen.. Hmm.. Linda & Andreas tippar jag. Annars var d inte mkt att jubla för.
Bengtzings låt kommer nog att poppas på de norrländska festerna rätt hårt..precis som förra året..
Ååhh herreguuud. Melodifestivalen.. Hmm.. Linda & Andreas tippar jag. Annars var d inte mkt att jubla för.
Bengtzings låt kommer nog att poppas på de norrländska festerna rätt hårt..precis som förra året..
hild- jag har dem bla i min dagbok..trippa in..
Nattvinge - Ååhh va roligt!! gissa om jag är avis! Avis även om det skulle vara falskt alarm Snart kanske du oxo har en bebis, å om det drar ut på tiden så får du kanske på BF, rätt ovanligt vad jag förstått. Lycka till
Själv har jag sovit dåligt. Tror banne mig att jag har fått svamp Vågar jag behandla mig så här nära födsel..?
Dessutom hade jag mina första riktiga förvärkar i natt
höll inte på länge, men d var lååånga.. Häftig känsla!! Men det verkar inte bli ngt mer nu..
kanske en saga- Va roligt för din väninna. Nästan lite komiskt
Alltså..jag tror inte att jag har vaknat.. Läser vad jag har skrivit; höll inte på så länge, men d var långa??!!
Jag menar givetvis att värkarna var få, men långa..*suckar å knackar på skallen*
Tokmaja: beta.familjeliv.se
Men Selmas då *tycker synd om* Vi hoppas på att dina ihärdiga försök ska ge frukt snart, håll ut, snart smäller det Var oxo orkeslös för ngn dag sedan. Dunkade apelsiner, järntabletter å vätska, gav faktiskt resultat. Vet inte om det egentligen är så bra att vi sliter ut oss så här. Det är väl meningen att vi ska vara utvilade till förlossningen. Kanske man ska lyssna på kroppen.. ta det lugnt nu.. Hon kommer när hon är redo *intalar mig själv samtidigt*
kasper- tänkte faktiskt på dig i morse, vart tog hon vägen
Skönt att få ta d lugnt nu sista tiden, utan jobb alltså.
axxette- Ja, hela paketet!! klåda, flytningar så in i helv***, men det är nog rätt vanligt..det trycker ju på numera.. Grejen är ju att jag vgärna vill använda trosskydd, men jag vet att det resulterar i svamp direkt.. Får banne mig byta trosor konstant ist bläää...usch vad man känner sig äcklig..
HA!! Samma tankar här! *viftar* Blev lite nojjig igår när förvärkarna satte igång... Mentalt så kommer jag gå över ju...
snöfall- nu tycker jag att lill*n minsann kan ta och komma!! *manar på*
frutti- det där med blygbenet känner jag igen! Har haft ont i mitt underliv i ngn vecka nu Har du ont eller är det mer ömhet? Känns som jag har träningsverk efter en lång cykeltur... ungefär så kan jag beskriva det. Gör VÄLDIGT ont att ställa sig upp å gå.. Pga tyngden från Rolle, tänker jag..
emmsan2- samma BF som mig å 2 tjejer till på tråden Vilket populärt datum!! Å du jobbar fortfarande??!! *ramlar av stolen*
selmas- å efter mitt lilla tal till dig, så bestämde jag mig för att åka en tur till Ikea (eller ett shoppingcentra egentligen..) ..
Hur var det med att ta det lugnt??
fruL- Snuttan är den som håller i detta med uppdatering av listan. Hon fixar allt å har koll, så det inte blir ngt strul å en massa listor lite här å där
Nu är hon på BB å tar hand om sin bus, så hon kommer säkert att uppdatera allt när hon väl finner tillbaka
Hmm.. tips på vad man kan göra hemma...
Plantera om blommor, det ska ju göras nu. Göra en helrenovering av sig själv, dvs: fila fötter, måla tånaglar, raka benen (hjälp vad jobbigt), lägga ansiktsmask, plocka ögonbryn, färga ögonfransar..ja...osv..
Om man inte bäddat klart i vagn, vagga, säng så är det nog hög tid. Samt packa BB-väskan.
Sy klart lakan å påslakanset *egen påminnelse* ordna m papper från FK (om man ej gjort det).
Läsa, se på alla dessa oändliga såpor på tv, kanske göra storkok och frysa ner.
Putsa skor ( ) , tvätta jackan som man äntligen kan använda igen efter förlossningen , sortera bilder å lägga in i fotoalbum.. herreguuud detta var inte lätt...
Tjooo hooo!! GRATTIS SNUTTAN!!! *vrålar högt*
Jättesöt liten Hugo
Det är så man blir tårögd när man ser de små miraklen
Villblifler- Lycka till!! Jisses så spännande!! Ser fram mot bilder å berättelser!
Weiring- var håller du hus??! Supernyfiken på hur det har gått ju..
Jaha..vi blir bara färre å färre kvar här.. Hoppas nästan på mass-födelse så ingen blir kvar ensam
Har shoppat en mysdress idag, tack vare lite inspiration från Selmas Insåg att jag oxo behöver ngt nytt å mysigt till efter förlossningen
Köpte dessutom en ammningsbehå, skulle vänta med det, men kunde inte hålla mig när jag såg skönheten
En Swegmark, vit, fodrad med spetskant!! Såg riktigt läcker ut faktiskt!! 279 kr på Lindex, minus 25%.. Najs
äsch...fodrad heter det ju inte, utan vadderad.. Men jag tror ni fattar..
Go'morron tjejer!
Ännu fler goda nyheter som bara droppar in hela tiden
Ellynil- Du skickade iväg karln du! *skrattar* Hoho..vet inte om Fredde hade åkt jag..Han har iofs en bit att pendla...
Du vet att jag hejar på dig tjejen, kanske det blir en bebis till den 21a!! *hoppas* Kan väl vara lite udda å få på BF tycker jag Lycka till elin & Andreas
Selmas- såg den där beiga Men jag är en människa som trivs bäst i svart, iaf som bas, å jag hittade ett par svarta typ jazzbyxor m elastan i och en lite tunnare jacka till. Allt i svart, men linnet som jag köpte på Lindex är isblå. Så jag bröt av lite *dutti Linda*
Har dock sånna problem med storlekar varje gång jag ska köpa byxor. Har otroligt långa ben, men är inte speciellt stor i kroppen. Medium sitter perfekt över lår å rumpa, men så blir det knickers av eländet på längden!! Å denna gång blev det lite av en chansning faktiskt. Lite svårt att pröva dem med en enorm mage ivägen Så jag safeade å körde på large.. Vi får väl se.. Tack för tips iaf Selmas Åsså håller jag tummarna för dig idag oxo!!! Spännande!!
morotsjos- Jag gör som dig, sitter å håller mig uppdaterad idag. Trots att datorn komemr att vara ockuperad av Fredde heeela dagen och jag har massor att göra, så ska jag minsann kasta ett öga titt som tätt för att se hur det går för tjejerna!!
Malinz81-hörde av henne i fredags...Nu blir jag ju lite orolig.. Ska kontakta henne bums!