Ojojojoj, vad ni skriver tjejer!!!
Här har man varit utan internet i en och en halv vecka, och så tar det en och en halv timme att läsa ikapp allt! Tur att man är ledig!
Det där med snarkningar känner jag igen. Som tur är kan inte Andreas säga någonting för han låter minst lika illa själv!
Nu har vi fått det mesta på plats... Sängen är målad, ihopsatt och bäddad. Den blev verkligen jättefin, om jag får säga det själv!!! Vagn och bilstol hämtar Andreas när jag är på BB. skötbord är fixat och ska bara hämtas när andan faller på. Vi fick möblera om halva lägenheten nästan för att vi skulle kunna ha sängen i sovrummet, (Därav inget internet, sängen står nu där datorn stog innan) men det var det värt. Nästan så att man inte vill flytta härifrån! Men bara nästan!
Vi ska nog in och kolla på tapeter idag när Andreas kommer hem. Sen fick vi veta idag att vi får välja plastmattor till badrummet också! Vi kommer ju verkligen få det hur fräscht som helst! Dessutom hade de ju sagt att allt skulle göras EFTER vi flyttat in, men nu verkar det som om de gjort en deal med den nuvarande hyresgästen att hon ska flytta ut tidigare, så de hinner göra om innan vi kommer in! Kan man ha mer tur?!
Annars händer här inte så mycket på magfronten. H*n rumlar runt där inne som vanligt. Inga sammandragningar eller förvärkar så långt ögat når... Börjar tro att de har räknat fel på en månad eller så, och att bebisen inte kommer titta ut förrän i slutet av mars! *suckar* Fast h*n har iaf vänt sig. Var inte fixerad riktigt än, huvet var ruckbart, men ändå...
Håller förövrigt på och längtar ihjäl mig. Var hos kompisarna i lördags kväll, och deras dotter fyllde en månad nu i helgen. Det fick ju en inte att längta mindre, precis!