Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Snuttgurka, när har du bf? Har du gått över förut? *nyfiken* Jag har på fredag.. Och brukar gå över..

Jag har ju sovit hela nätterna hela grav tills nu i helgen. Nu är det bara såååå kört, jag är bara upp och kissar en gång, sen ligger jag bara och tittar och lyssnar på barnen som är uppe och pinkar mera än mej

morotsjos, nu ska de väl ut??? Du får vräka de små liven Får för oss att du är skendräktig du med? För så känns det här.. Du är ju på övertid ju Men som min dotter sa idag,

-Det är nog för mysigt där inne i din mage, mamma. Den vill nog inte ut när det är så kallt här ute... Bara att det är så blött som är otäckt! Hon är söt tjejjen min... Kan det vara så månne, att vi är fööör mysiga??? Schas unge!! Ut ska du nu!! *hm, ler*

• 4barnsMom

Hoppas du bryter trenden snuttgurka!! Jag hade 2 veckor + på första och 1 vecka på andra så jag tänkte på bf nu då?? Snälla liten??

Mamma vill ju bara kramas... Har skickat på liten en vräkning i min blogg så jag lär ju va lite snäll med....

Fy, vad knäpp jag känner mej! Jag kan verkligen sitta och småprata med mej själv.. Söka hjälp??

• 4barnsMom

Linda! Såg en glimt av rolle och dreadsen Tackar föresten, känner mej labil.. Idag skiner solen och jag med!

När jag fick första barnet hände nåt skumt... Jo, när vi sitter nu. Då håller magen upp ryggen rak, eller hur. När det försvann så blev jag en hösäck Sen så tappa jag balansen, och trilla på golvet på BB dagen efter förlossningen.. Var ju felviktad Annars är det skönt att bli av med mage och så, men jag blev lite fyllo på kuppen...

Men allt blir lixom omdoserat

Jag kör stenhårt med gaviscon flytande, tar det med sugrör. Klarar inte att få det i munnen då spyr jag typ Tugga är lika där... Sugrör Toppen! Drar det så långt bak det går bara...

morotsjos, vi är mysiga att bo i Så är det, men man är ju trött, jag har fått massa bristningar nu sista veckan, jag som klarat mej så bra nu sista gången Nu har jag nästan upp till tuttarna.. Brukar säga att tur man e gift redan

• 4barnsMom

Weiring Grattis!!! Massor, ser fram emot att kika in i ditt galleri och gråta en skvätt där med. Har gjort det till en tradition när jag ser era små knytten

Jag satt här med en skål risgröt och ett jätteglas mjölk, ostmacka, mums, och läste om mjölksug... Jo, det finns!

En sak jag kom på som jag sakna vid min första förlossning, eller efter den Katrinplommon!! Vissa BB har det på eftervården, men chansa inte.. Jag har köpt en jätteburk som står i väskan Var så ledsen och lite rädd då, första barnet... Gör ju ont.. Tips bara..

Någon mera som har nåt sånt kul att tipsa om?

Ja, glöm inte inneskor heller... Skönt att ha..

• 4barnsMom

Och ellynil kan ju va klar med... Snusar nog gott på en sån som lukta ljuvligt

Gaaaahhhh, mammas lilla älskling då? Missa du tåget ut? Du är bjuden på din syster kalas på din bf, (fredag).. Här planeras barnen Och morfars kalas på söndag så vill liten ha en egen dag så passar lördag... Hihi..

• 4barnsMom

Fostervatten! Det sa min förlossningsläkare att det ska minska nu på slutet.. i takt med att, min iallafall, bebis växer ska mängden vatten minska... annasr skulle man ju bli jättestor till slut! Speciellt jag som med har 4-4,5kg bebis i magen Men det borde väl din veta med..

Jo, cast77, får du ut små bobbor/klumpar och sånt som du inte brukar få ut så är det ju nåt iallafall Min kom hel och jättestor!! Otäck, nu väntar jag mej en sån igen men ho, ho hittar ingen ännu...

Idag har jag försökt få maken att hitta hit när vi sen fått barn, så kan han ju rapportera tänkte jag.. Men han såg inte sååå impad ut, men jag har sett att han är här och snokar ibland minsann Nyfiken som han är.. Får väl se om den stolte fadern skriver nåt någongång
    *hoppas, hoppas snart!!*

• 4barnsMom

Jo, måste ju se dokumentären på 4:an..

På tal om flyt Jag har haft så illa att jag ville kolla om jag läckte.. Men kom på att jag nog bara var hysto, varit så sen förra veckan. Bara att de är så lättflytande..

Blir det så nu på sluttampen? Flera? För vatten är det nog inte, då skulle det väl skvala till lite när man legat och så tycker jag....

• 4barnsMom

Grattis Villblifler! Min kompis fick med en Axel! Gulligt!

Lajban, håller tummar och hurrar! *skickar lite kraft* Och de är till för oss, vår oro och våra frågor

Själv har jag vandrat på lilla stan och hälsat på jobbet.. Där fanns förra årets bebis skörd på besök, 2 små flickor och 1 pojke. Och sen jag och en mage till, så jag är på en farlig arbetsplats Var sååå söta!

Köpte ett ragnskydd till vagnen efter att ha valt i en halvtimme och så var det det sista svarta.. Kom hem och skiten gick sönder !! Tillbaka imorgon då...

Köpte en amningsbh med, fått lite panik att inte hinna och orka fixa det där sista småttiga som jag vill ha klart.. Hitta en skitfin på lindex, tirumph med spets på

Jag tror att jag vet en del om förlossningens skeden och rotationer.. Men man tar det ju som det kommer ändå. Känns bra att förstå vad bm menar om de säger nåt grekiskt dock.. Spinae, och kanterna och sånt som jag inte visste nada om vid första..

Imorgon är det bm igen.. Och hon är ju tyvärr tillbaka från sin semester.. Får jag väl höra vad fint thailand är

• 4barnsMom

Majja- Så svårt! Själv går jag på om det gör ont.. Annars luras min kropp bara och lägger av med ett bad.. Prova och ta en dusch, det ska få dom värre eller bort och då har du ju liiite koll kanske...

Snöfall, jag sitter lite i samma sits.. Vill ha ut liten innan den når 5kg eller så Min är skattad till 3900-4000gr FÖRRA måndagen så det är en dryg vecka till på den vikten Skulle kolla fostervattnet om jag gick över bf alls Och det ser jag ju ut att göra, IGEN!! Ut, ditt lilla monster *ler*

Mamma ringde just och lite käckt - Känner du ingenting?? Daaahhh, nej!! Då skulle jag ju kanske höra av mej till barnvakterna... Hon vill ju bara väl.. Man är väl lite trött.. På allt... - Har du packat till barnen? Nej, visst f--a.. Tänkte inte på det faktiskt..

Så det ska jag göra imorgon Då kanske bebisen kommer ut

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!