Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

skånenettan, jobbigt! Men sån tur i oturen att det är något som man kan rätta till Bara jobbigt att ha en sån liten som ska behöva gå igenom en operation... Men så skönt att det kommer att bli återställt.

Klart att du ska berätta! Så vi kan ge en tröstens tanke

Själv är jag lite orolig då min mans son har ett syndrom och tänker på om vårt barn kan få det med, det är ärftligt men hoppas att det kommer från hans mor Det verkar så säger läkarna. Heter Ehlers Danlos Syndrom och de som får det brukar kallas för ormmänniskor. Blir extremt överrörliga... Det är min lilla oro

Just det snuttenuttan Angelina Jolie! Tänkte faktiskt på henne inatt... Kanske min man gjorde med

• 4barnsMom

Anniqa! Grattis till lilla tjejen!!

Snuttenuttan.. Måste fråga, skäms ju lite. Får man inte vara där och mysa när huvet är nere så att säga? Så det känns i slidan.. För det är mitt (bebisens) men jag knäpper så gärna till Bm har inte sagt nåt...

Jag har för övrigt läst mej alldeles blå i ansiktet, vad alla är aktiva idag då

Vi har varit med sonen till Falun idag 9mil enkel, är ju där vi ska föda sen... Det var gräsligt! Vägen är hemsk.. Maken vill inte att jag vill få barn på ett par dagar ännu Tog 1 timme och 1 kvart att åka. Kul med värkar... Vill nog åka innan det gör för ont... Snorhalt med så man kunde inte ha bråttom...

Jag har förvärkar, få men ack så onda Drog i ryggen idag så jag nästan tappa andan.. Och magen blir inte bara hård, den blir så jag vill krypa ihop. Sen är det lungt ett tag..

Just nu sitter jag och funderar på den värken i ryggen som molar.. Hehe, ge mej mera..

Någon av er som vet vad en Brio Nova och Brio Nova Classic kostar utan tillbehör? Min vänninna hade bf i torsdags och är inte nöjd med vagnen hon köpt begagnad... Otur med en solblekt Emmaljunga.. Ville ha en Brio Jag är inte helt oskyldig där...

• 4barnsMom

hild, jag drömmer konstiga saker, får barn och lämnar det nånstans och sånt Men sen vaknar jag bara, av inget.. Inte kissnödig egentligen, bara vaken... Så jag kissa och dricker men somnar inte ändå.. Har ju sovit klockrent hela nätterna tills denna vecka...

Snuttenuttan, okej jag förstår din tanke, ingen vacker syn.. Jag sa åt maken att den lille får en skåra i pannan Men är nog ingen fara egentligen, men visst jag tänker med.. Blev bara orolig och fundra på varför inte bm sagt nåt..

Sa bm nåt om det var moget och sånt kul? *hoppas, hoppas*

Talade med min kompis igår och hon är 40+4 idag och bm sade att det var på G, hon hade rejäla sammandragningar då hon var där.. Då får jag snusa bebis snart!!! *längtar*

• 4barnsMom

Hihi, nu har jag uppdaterat mej med!! Ser så kul ut, blått och fint!

axxette Pampers Baby Basics Box får man hämta tidigast 3 mån före bf på babyproffsen eller babyland.

Gå in på pampers hemsida och skriv ut ett papper som du tar med till butiken, kan gå att hämta utan papper med. Är lite blöjor och smått och gott, kul att få lite grejer.

Jag gick med i libero klubben, fick hem rabattcheck på 80:-!! En på 60:- på ett dubbelpack, då ger jag bara 54:- för ett dubbelt, toppen!! Och en på 20:-, gäller på 3-6kg storleken. Jag gillar Libero

• 4barnsMom

KidA Jättegrattis!! Sååå fin!

axxette, jag fick med besked att 2500-4700 är normalt så det är okej. Min blir ju stor istället, men det är skönt att höra att allt är okej eller hur Man behöver ju det ibland.. Min blir kring 4000gr..

Jag ska på nästa ul på måndag, längtar!! Får kolla klimpen igen..

Min blygdbensfog är sååå jävlig! Orka inte ta bort den enorma snövallen imorse och maken var ju på jobbet, så jag fick gå med sonen till skolan... Jä--ar vad ont det gör mitt fram. Några tips på vad göra? Eller är det bara att inte gå och slira i halkan...?

• 4barnsMom

Bara för sakens skull.. Det är ingen skillnad på att föda ett stort barn på 4kg eller en liten på 2,5kg.. Det är värkarna det hänger på Hur verksamma de är Sen kan det ju vara roligt med en liten bäbis på ca 3kg,47cm tycker jag

Så sa min förlossningsläkare från Falun.

• 4barnsMom

missteddy, Jag tänker lika.. Men inser att (här iallafall) skulle den kommit till jul då
    Men nu!! Nu när det ska va som värst är det som lugna gatan vissa dagar. Sen är det outhärdligt vissa.. Konstigt!?

Tvättar spjälsängskläder och bär runt på tung tvättkorg upp och ner i huset för jag rensar bland barnens kläder och stortvättar.. Får enbart ont i mina två fogar som verkar ha tagit all foglossning...

Fy då!! Nu är man lite trött på allt, och gnällig med ser jag...

• 4barnsMom

Mitt största problem har ju varit sammandragningar och nu förvärkar. Blev sjukskriven v 28 och fick vara orolig att liten skulle komma för tidigt, Pyttsan!! Nu då, kom då!! Visa att du är på G..

Usch, gnälldag idag... Nu ska jag hämta mina små älskade monster på skolan de gör mej glad och nu är de sååå förstående. Plockar upp saker jag tappar och sånt, det är så gulligt!

Sonen är bara orolig att inte få va med när bebis kommer, han vill ha den här hemma Ska du till sjukhus så MÅSTE du ringa så FORT den är ute mamma!!! Han blir 9år snart... Söt!!

• 4barnsMom

Harley, här hitta jag en födelseplan som var någotsånär...
    Logga in och leta på den bara.
    www.alltforforaldrar.se/index.php

Nattvinge, tack! Ska testa värmen. Nu kan jag knappt sitta i soffan, vet inte varför, men någon nämde att man skulle sitta på en stol och det funkar...

Så vid datorn sitter jag bra

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!