Inlägg från: 4barnsMom |Visa alla inlägg
  • 4barnsMom

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Någon mera än jag som har trubbel på nya fl..? Jag kommer in på vissas gästböcker och bilder och sånt, men inte allas... KidA tex, jag ville ju kika på lille bebisen!!! Där kommer jag inte in, och så är det med många. Får bara fram presentationerna.

Någon som vet om jag gör fel?

• 4barnsMom

Är det hos de som inte uppgraderat ännu kanske???!!! Kan de va så?

• 4barnsMom

Känner lika, det är 16 dagar kvar till bf och det känns som en månad minst..

Detta är nr 3 så jag borde ju lärt mej att det kan gå över tiden, men jag väntar lika illa ändå.... Gått över med båda två tidigare... Så nu är det väl dags att få för tidigt och jämna till det lite?

• 4barnsMom

hild, jo jag gick över två veckor med min första så jag var typ sist i min grupp att få... Det är ju inte jättekul

Är ju sååå trist att se andra och (som jag) veta att jag kanske (förmodligen) får barn i typ mars!!

Så det kan va så ändå... Tack Linda, dej kommer jag in hos

• 4barnsMom

Till 21 mars måste vi ju va klara Då startar vi en ny tråd i förälder tycker jag!

Villblifler, du får gnälla hur mycket du vill. *tröstar* Hoppas verkligen din bebbe är nästa på G.. Låter inte så kul

Måste med beklaga mej lite.. Kl 3 inatt vakna jag av en hund!! I mitt vardagsrum Nehej, var bara bonus som kom med värsta krupphostan... Inge kul alls, och jag som har en astmason blir ju lite nervös när de inte kan andas... Kall luft och medicin..

Nu är man där som man ställer smör i skafferiet och socker i kylen.. Missa tekoppen med..

Tio i fem imorse fick jag för övrigt en förvärk som sa mej nästan att nu är det klippt! Tog i riktigt i ryggen och framtill så jag blev lite orolig.. Fick flashback till riktiga värkar Men var väl stressen.

Grattis Angelbabe!!

• 4barnsMom

Bilen är nog en syn för gudarna!! Speciellt när jag tar den lilla... En Skoda Felicia (vår andrabil) Gud, innan jag kommer in och just det får igen dörren. Kan numera inte köra med jackan knäppt, får då syrebrist Kan just tänka mej hur det ser ut när jag klätt på mej bilen och drar!!

Bussen (Cheva Transsport) är rätt så okej Är väl gjord för välgödda Amerikaner... Passar mycket bättre på min smidiga hydda

• 4barnsMom

Jag var nästan orolig nu på em.. Förvärkarna kom stöt i stöt och satt i nån minut.. Tänkte att jag som varit vaken mestadelen av natten är ju i skick att föda NU!! De gjorde ont den här gången med, drog fint i ryggen.. Så det börja med dottern och hon kom ju några timmar senare..

Men denna bara busar!

Skyndade mej till affären för att hinna handla ifall att Sen bara försvann det!

Så nu vet jag inte om jag är glad eller ledsen, kanske kan få sova ut först.. Så på söndag kan jag boka in mej

Trött på att leka katt och råtta, kom nu eller låt mej va

• 4barnsMom

Hej Anniqa, blir ju bara liiite avis av att höra dej... Vill ha med!!

Vår sköterska från bvc kommer hem första gången, tror det är lite för att lära känna familjen och få ett intryck.

I falun där jag födre får man alla prylar, skönt. Men det blir väl mer och mer så att man får hålla själv med saker, dock j---igt orättvist. Kunde ju köra samma överallt tycker man.

Så mycket förvärkar och ont igår och nu inget alls, trots en färdknäpp

Min vänninna har gått 8dagar över idag med nr 3, och hon gick knappt alls över med de andra två hon fått... Typ en dag. Så jag inser att det säkert kan ta sin tid här med

Men fick sova sååå gott inatt, inga sjuka barn som väckte, inge kissnöd... Mmmm, 8 timmar i sträck!

• 4barnsMom

Låter både jobbigt och "lätt". Gillar inte att kräkas... Men det gick ju undan så pinan var inte så lång Och skönt att du inte brast nånting.

Och jo, bm vill nog se vad vi är för några filurer... Och det är väl bra kanske med, alla är nog lite slöa efter fått barn så brist på städning får hon ignorera...

• 4barnsMom

Anniqa, jag hade en sån intensiv och snabb förlossning med min dotter. Kände med ett stort behov att vara med så jag skulle hinna uppfatta vad som hände. Rädd att förlora kontrollen när allt gick så fort och gjorde så j---a ont...

Känns som jag skulle kunna tänka mej lustgas i en utdragen förlossning...

Kändes det så? *forskar lite då*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!