• Dreams Never Ends

Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.

• Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
  • pannanikakan
    Insatt skrev 2011-08-03 13:28:01 följande:
    Eller får nån sjuk njutning av att älta dessa saker i olika trådar.,
    Eller så borde hon skaffa sig ett jobb alternativt köpa en tubtopp och flasha sig på stan.
  • The Hermit

Haha, det där var ju helt normalt. Lite kul för den som kan se skillnad på skoj och snusk.
    Jag tror inte dom leker den leken varje dag, troligen en engångshändelse som var lite kul så de tog fram kameran och filmade lite. 

• La Lola
    Gurkan skrev 2011-08-03 13:02:55 följande:
    Eller vänta, låt bl!
    Såg precis att det var rain girl som startat tråden. Då låter vi den vara helt enkelt. Rain girl brukar bara vara ute efter att provocera. 
    Precis.....fast det är ju lite kul samtidigt att se nån som lever i en helt annan värld än oss andra.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • exiteme
    Dreams Never Ends skrev 2011-08-03 13:15:28 följande:
    Nog för att jag kanske har andra åsikter än många i detta forumet, men inte trodde jag att en mogen vuxen kvinna höll på såhär? Familjeliv har nog inte så vanliga "svensson-åsikter" ändå...
    Jo, de flesta har Svenssonåsikter. Det är du som har VÄLDIGT udda åsikter om det mesta och som skiljer dig från de flesta här på forumet (och i övriga landet.)
  • La Lola

Det mest intressanta är ju hur Ts hittade just den där videon.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Jamo

Raingirl, en fråga bara. Du säger att "bröst är privata saker" men varför bryr du dig om alla andras bröst i så fall? Det är ju privat och du har inte med dom att göra...eller?

• pannanikakan
    La Lola skrev 2011-08-03 13:33:13 följande:
    Det mest intressanta är ju hur Ts hittade just den där videon.
    1 TS gillar bröst
    2 TS googlar bröst
    3 TS tittar på bröst
    4 TS blir avis på brösten
    4 TS får panik 
    5 TS loggar in på familjeliv 

och vips, en rolig tråd att förgylla den sega eftermiddagen på jobbet med :)
  • Alexandra77

Men gu va go och söt bebis :) Vilket härligt skratt :) 

• Jamo
    La Lola skrev 2011-08-03 13:30:48 följande:
    Det borde vara förbjudet att vara korkad.
    Sant, tänk om barnet tar efter och beteer sig korkat bland andra människor Förvånad
Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!