• Jamo

Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

Åh, saknat TS och hennes brösttrådar. Helt otroligt vad bröstfixerade personer kan vara. Inte ens när jag var tonåring var jag så bröstfixerad.

Raingirl, hade det varit fel om barnet dragit i andra änden av toppen (om det nu inte är en klänning) så att magen tittade fram? Eller är det just brösten som stör dig som vanligt?

• Jamo

Raingirl, en fråga bara. Du säger att "bröst är privata saker" men varför bryr du dig om alla andras bröst i så fall? Det är ju privat och du har inte med dom att göra...eller?

• Jamo
    La Lola skrev 2011-08-03 13:30:48 följande:
    Det borde vara förbjudet att vara korkad.
    Sant, tänk om barnet tar efter och beteer sig korkat bland andra människor Förvånad
  • Jamo
    Junior10 skrev 2011-08-04 07:35:36 följande:
    Låter lite som min son. När vi ligger nyvakna i sängen, nakna allihop, så kryper han fram och trycker på mina bröstvårtor. Men inte på mannens. Men då behöver jag väl inte oroa mig för att han är bög ?
    Oj oj, ser TS att du skrivit att du ligger naken bredvid ditt barn kan du nog snart räkna med ett besök av soc. Förvånad
  • Jamo
    Junior10 skrev 2011-08-04 13:47:41 följande:
    Ja, tur att hon inte vet resten. Hoppas ingen av mina killkompisar berättar för henne att dom har sett mig nakna. Oj, försa jag mig nu ?
    Äh, den där jälva TS.
    Vet du, jag har sett en del av mina tjejkompisar nakna och jag våldtog dom inte. Konstigt. Förvånad
Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!