• Dreams Never Ends

Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.

• Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
  • oOLillaJagOo

Ja, det är fruktansvärt! Hur kan man tillåta detta? Barnet kommer ju att skadas för livet!

• Dreams Never Ends
    oOLillaJagOo skrev 2011-08-03 12:52:00 följande:

Ja, det är fruktansvärt! Hur kan man tillåta detta? Barnet kommer ju att skadas för livet!

Nej inte skadas för livet, men varför vill man inte sätta gränser för sina barn? Varför vill man att ett barn ska bli en sån person ?
  • Jag o Kian

Mamman skrattar ju så bebis tycker det är kul och tror nog att det är ok....

• oOLillaJagOo

Vadå bli en sån person? Vad är det som är så farligt med detta? 
    Vi får väl hoppas att hon inte ammar barnet också.  

• Dreams Never Ends
    oOLillaJagOo skrev 2011-08-03 12:59:08 följande:
    Vadå bli en sån person? Vad är det som är så farligt med detta? 
    Vi får väl hoppas att hon inte ammar barnet också.  
    Vad menar du? Självklart ska man amma sitt barn.
    Jag skulle inte vilja leka en sånhär sjuk lek med mina barn men sen vet jag ju att det finns föräldrar som låter barnen leka med bröst och underliv ... tråkigt när det finns leksaker speciellt gjorda för barn.
  • Gurkan

Eller vänta, låt bl!
    Såg precis att det var rain girl som startat tråden. Då låter vi den vara helt enkelt. Rain girl brukar bara vara ute efter att provocera. 

• Dreams Never Ends

Att barnen ska hålla på dra ner tröjan och mamman skrattar. Dels så lär sig barnet inte att bröst är privat och dels så kanske barnet börjar göra såhär mot andra vuxna för barnet har lärt sig att det är ok.

Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!