Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.
Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.
Såg filmen och kände mig väldigt förvirrad... Sjuk lek?! Jag såg inget sjukt alls i länken och för en(?) gångs skull så håller de flesta på familjeliv med, tack! Känner mig väldigt lättad över att en sån oskyldig lek inte uppfattas som stötande enligt de flesta
lady dahmers video var däremot inte så skrämmande.
Såg inget konstigt med Rain girls film?
Tror TS behöver hjälp om hon anser filmen vara skadlig för vem isåfall. Är mer bekymrad om TS har egna barn och uppfostrar dom att kroppen är ful och skall döljas
Håller med TS om att det verkar vara en extremt omogen mamma. Stackars bebisen vill ju bara leka och så får han eller hon finna sig i att ställa upp i någon sorts mjukporrig lek som mamma hittat på, bara för att hon ska få stå och kokettera i sexig top på Youtube.
Om leken hade skett på hemmaplan, utan kamera, hade det varit en helt annan sak! Lite fånigt men gulligt, bara.
Man måste sätta gränser för vuxna. Syftar framför allt på de som valt att visa upp klippet offentligt.