Inlägg från: Dreams Never Ends |Visa alla inlägg
  • Dreams Never Ends

Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!

Blir så ledsen när jag ser sånt här. Detta är verkligen inte okej... Man måste sätta gränser för sina barn.

• Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!
  • Dreams Never Ends
    oOLillaJagOo skrev 2011-08-03 12:52:00 följande:

Ja, det är fruktansvärt! Hur kan man tillåta detta? Barnet kommer ju att skadas för livet!

Nej inte skadas för livet, men varför vill man inte sätta gränser för sina barn? Varför vill man att ett barn ska bli en sån person ?
  • Dreams Never Ends
    oOLillaJagOo skrev 2011-08-03 12:59:08 följande:
    Vadå bli en sån person? Vad är det som är så farligt med detta? 
    Vi får väl hoppas att hon inte ammar barnet också.  
    Vad menar du? Självklart ska man amma sitt barn.
    Jag skulle inte vilja leka en sånhär sjuk lek med mina barn men sen vet jag ju att det finns föräldrar som låter barnen leka med bröst och underliv ... tråkigt när det finns leksaker speciellt gjorda för barn.
  • Dreams Never Ends

Att barnen ska hålla på dra ner tröjan och mamman skrattar. Dels så lär sig barnet inte att bröst är privat och dels så kanske barnet börjar göra såhär mot andra vuxna för barnet har lärt sig att det är ok.

• Dreams Never Ends
    Glass skrev 2011-08-03 13:03:42 följande:
    Äh, det där var ju bara skoj. Barnet kommer att läsa sig att man inte gör så med tiden, men just nu är det en bebis som leker och en mamma(?) som skrattar. 

Men mamman är ju så korkad! Gör dessutom narr av barnet på internet och kallar denne "naughty" Moget, verkligen!
  • Dreams Never Ends
    oOLillaJagOo skrev 2011-08-03 13:06:24 följande:
    Öhh.. Okej, förklara för mig hur du ska få ett barn att förstå att brösten är en privat del som man inte ska komma i närheten av, absolut inte i form av denna "lek". Men det är helt okej för bebisen att suga på brösten!
    Spela inte dum. Nog förstår du väl som jag vad skillnaden är på att dra ner någons tröja och göra det till en kul lek och att amma?
  • Dreams Never Ends
    exiteme skrev 2011-08-03 13:06:25 följande:
    Ts tycker det är moraliskt förkastligt att kvinnor har urringat, solar topless eller visar sig nakna för barn. Att klä sig som tjejen i videon rättfärdigar om hon blir våldtagen dessutom. Bara att leta lite här på FL så hittar du massor av inlägg av Ts med moralpanik.
    Det handlar nte om det. Tänk om barnet börjar göra såhär på andra kvinnor? är det OK också eller?
  • Dreams Never Ends
    Junior10 skrev 2011-08-03 13:08:39 följande:
    Men korkade Rain Girl. Bebisen tycker det är roligt på grund av samma anledning som den tycker att det är roligt att leka med en dörr som öppnar och stänger sig.
    Du drar ner tröjan, något kommer fram. Du drar upp tröjan, det försvinner.
    Du öppnar dörren, något kommer fram. Du stänger dörren, det försvinner.
    Barn utforskar. Synd att du inte fick göra det när du var liten. 
    Ska barnet slita av pappsen kallingana också för att något "kommer fram" Herregud vissa har verkligen ingen spärr.
  • Dreams Never Ends
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-08-03 13:13:42 följande:
    Vi får väl hoppas på att dessa "andra kvinnor" är intelligenta nog att markera att det inte är ok.

Men när man läser vissa inlägg är jag osäker på om man kan lita på den saken.
    Nog för att jag kanske har andra åsikter än många i detta forumet, men inte trodde jag att en mogen vuxen kvinna höll på såhär? Familjeliv har nog inte så vanliga "svensson-åsikter" ändå...
  • Dreams Never Ends
    Junior10 skrev 2011-08-03 13:17:06 följande:
    Haha !
    Du förstår verkligen inte ? Barnet gör det till en lek. Precis som ett barn kan gömma sig under en filt och dra bort den för att sedan skratta så kan den tycka att det är lika kul att dra i någons kläder, just för att något gömt kommer fram. Det blir "titt-ut", om du har hört talas om den leken. Eller är du emot att även kvinnor sitter på golvet och leker med sina barn ?
    Varför måste man blanda in just bröst och underliv tex i leken? Varför kan man inte leka med andra saker? Känns som en typisk grej en tonårsförälder kan göra men en vuxen mogen kvinna gör inte detta.
Svar på tråden Det borde vara förbjudet att leka sjuka lekar med ett barn!