• memo

Bugaboo Donkey

millansmillan: pumpen till Donkeyn är urkass, jag kör med en cykelpump sån som man står med fötterna på och pumpa med handtag, visar trycket också- mkt bättre!! Jag kör också som Lilla My, har ännu ej skrapat chassit - men det lär man ju ändå göra snart, fast hoppas inte!

• memo

Just det, jag loggade ju in för att skryta footsacken är klar, jag är jättenöjd!! Det var mindre jobb än jag trodde, dock så gjorde jag en enkel modell.

• memo

Fujji: Nu har jag lagt upp bilderna på footsacken. Hade inte tid igår, men nu är de där! Jag har aldrig sytt i bävernylon tidigare och trodde tyget skulle vara tjockare och mer oformbart, så är det ej. Footsacken tar lite plats när jag viker ihop den

• memo

Nu har jag sett en cocoon, och tycker det verkar toppen med huvudstödet. Funderar nu på att köpa en, min duo är blå/svart skulle ni ta gul eller svart cocoon till? Är rädd a tt gul blir lite för mkt landade färger ( har röd skip hop)...

• memo

Lindsey: glöm inte att om du köper via USA så tillkommer tull/skatt i Sverige....

• memo

Fujji: vad använde du för tyg till sufletten (yttertyget)? vad hade du tänkt att använda för tyg till skyddet till handtaget? Toppen med beskrivningar, tack!

• memo

Tinkerlina: har också köpt svart cocoon, dock ej fått hem det ännu. Vad kul att höra att det passar! Själv har jag 22 dagar kvar till bf, börjar längta

Svar på tråden Bugaboo Donkey