Bugaboo Donkey
Tack. Har kvar lite bävernylon, undrar om det skulle funka?!....
Tack. Har kvar lite bävernylon, undrar om det skulle funka?!....
Fujji: Tusen tack för tipset med självhäfyande kardborrband - det gick ju hur fort som helst att fixa skydden. Köpte dock grövre tyg (ett slags möbeltyg). Tack!!
Nu när vintern närmar sig ille jag bara tipsa om en sak. Tog fram min handvärmare "handmuff" som man sätter på styret och stoppar händerna in i. Passar perfekt på Donkeyn!! FlakeZ: jättefin suflett. Vad är det för typ av tyg?
Nu har min lilla Bebis äntligen kommit till världen! Så då var det dags att testa liggdelen, och nu undrar jag sluttar era ligdelar också lite neråt med huvudändan??? Som tur köpte jag cocoon, så Han ligger inte ner med huvudet, men ändå. Ska det vara så?
Tack för svaren, ska testa det med kardborrbanden, dock är ju själva bågen tyngre vid huvudändan, då jag ställer den på golvet får ju huvudändan ner...
Ellen06s mamma: nu kommer jag säkert med en dum fråga, men hur får man fast förlängningsdelen till pumpen? Öppnade upp allt, men lyckades inte hitta något sätt att skruva fast förlängningsdelen på.......
Ok, bara att trycka fast. Tack. Bra att veta utifall...
Måste bara säga att Donkeyn är underbar!! Imponerade med den igår på min far då jag kom gående i mono konfiguration. Han undrade om det var någon mening att fälla ihop den till mono, det är ju säkert jobbigt och tidskrävande...så jag visade honom Den är så lätt att hålla på med, och köra! Toppen vagn!
Vi har svart bas, blåa sufletter. Är jättenöjd! Priset, ja dyrt!! Men värt enligt mig, vagnen kommer användas länge! Jag hade stort dilemma innan vi köpte den, men tänk på saker man köper (datorer, mobiler osv) som åldras snabbt och är dyra.... Inga problem att rymma i bilen, dock gör om den till mono innan (har en Hyundai Santa Fé)
sthlm84: hur viker du regnskyddet för att få in det i nätfacket?