• memo

Bugaboo Donkey

Tesan L: Hoppas, hoppas att den dycker upp denna vecka. Har blivit helt beroende av att kolla vart den är, maken blir tokig på mig

• memo

De ringde nyss från UPS, vagnen kommer idag klockan 14!!!!!! Hurra!!!!!!!

• memo

Tja, det tog mer än 10 minuter, men nu är den monterad Måste säga att jag som är ovan när det gäller Bugaboo vagnar, tycker den ser väldigt liten ut... min son sover just nu, men då han vaknar ska han få provsitta. Vagnen i monoläge tyckte jag såg vääldigt stor ut, men jag jämförde med Emmaljungan som är lika bred, så det är nog pga att att sitt delen är liten och att hjulen ej går utanför vagnen på sidorna, om Ni förstår vad jag menar, vagnen är bredast upptill. Dock lite besviken på sittdynan, det verkar vara samma modell till alla Bugaboo vagnarna, för den går även att använda till Caneleon och Bee, och just nu ser den lite "pölsig" ut i Donkeyn, men det kanske rätar till sig vid användning. Babyskyddet ser jätteläckert ut bredvid sittdelen! Ska försöka fota lite sen och visa.

• memo

Läängtar:Ja, det är den nya. Sitterdock bättre nu när sonen har suttit en stund i den . Dock ville han inte sitta länge...hoppas det var bara för att han var nyvaken och vi var inomhus....... Ckm: jag har en emmaljunga edge duo

• memo

nyss varit på promenad med vagnen och måste säga den är super!! går hur lätt som helst, kände ej att den drog mer åt något håll ( monoläge). Träffade en kompis (manligt kön) som beundrade vagnen MYCKET...lite ovanligt för en man. Mötte sen en kvinna som tyckte varukorgen var jättefiffig. Trodde inte någon i denna lilla stad skulle reagera på en barnvagn....kul. Sonen verkade nöjd där han satt. Dock en nackdel; selen, tycker inte alls om den.

• memo

Hmm, får väl tänka igenom hur man kan göra med selen.... Däremot, tyckte jag att åkpåsen blev för tjock i liggdelen då jag testade med att vika "rumpdelen" under, så jag la den platt istället och vek den uppe vid huvudet - blev mkt bättre.

• memo

NaBas, Joddan: Nu lyckades jag få till selen lite bättre; jag tog loss axelremmarna, tog bort axelvaddarna och fäste sen axelremmarna i höftremmarna, sen gömde jag överskottet av axelremmarna under sätet. Så nu har han bara rem mellan benen samt kring höfterna. Funderade på att lägga höftremmarna under seatlinern, men då veks den ihop på sidorna, och jag känner ej för att sy fast dem på sidorna i en sprillans ny vagn Ska fota vagnen ikväll, och försöka lägga ut bilderna i bildtråden.

• memo

Tesan L: Kolla i bildtråden, om det är svårt att förstå kan jag ta fler bilder "step by step" hur jag monterade fast dem.

Svar på tråden Bugaboo Donkey