Catox9 skrev 2011-08-14 21:25:28 följande:
Har precis upptäckt Donkey'n och har blivit alldeles kär! Dock är jag inte speciellt kär i priset :/
Men men, vi får se hur vi gör, har ändå två vagnar att sälja och mellanskillnaden får man väl spara i hop på något sätt :)
Jag vet inte om detta har avhandlats tidigare i tråden, då ber jag om ursäkt Men ialla fall..
Frågor;
Min dotter är runt 80 cm lång, kommer hon att ligga bra i sittdelen tror ni?
Ny bebis kommer i slutet av januari, när ska jag boka/beställa och vart gör jag det?! (Sverige och utomlands)
Ni som har den hur är köregenskaper, komfort och svikten i vagnen, kan den komma i närheten av Emmaljungas slagskepp ;)
Hur är tyget, lätt att underhålla, bleks det lätt, tvättbart hur mycket då?
Oj det var nog allt för nu.. hoppas på svar!
//Cato
- Min son är 90 cm, eller han var det i maj så nu är han nog ännu längre, och han sover jättebra! Finns bild på det i bildtråden.
- Vet inte var i Sverige, verkar ju ännu väldigt oklart när den kommer och hur det kommer se ut med leveranstid och så. Vad gäller utlandet så har jag tidigare kollat upp följande affärer MEN priserna och fraktavgifterna har säkerligen ändrats nu i och med valutkursen osv, så de kan du inte gå på till 100%. Leveranstiderna är garanterat också annorlunda, jag gjorde sammanställningen i början/mitten på juli.
Baby Plus - Holland
1339 euro + 80 euro i frakt = 1419 euro = 13502 kr
Leveranstid beror på vilka färger.
W H Watts - England
1159 pund = 12 488 kr
Leveranstid 4 veckor.
Moeders Mooiste - Holland
1339 + 40 euro = 1379 euro = 13 121 kr
Leveranstid, svart bas hos dem sista veckan i augusti.
Kids Room - Holland
1339 + 125 euro = 1464 euro = 13 930 kr
Leverans tid, 2-3 veckor.
- Har aldrig haft en Emmaljunga, gillar faktiskt inte dem alls. Donkeyn upplever jag som väldigt lättkörd och lättstyrd, går att styra med en hand fast bägge barnen sitter i. Helt okej gung, finns bättre förstås.
- Tyget går att tvätta. Om det bleks lätt tror jag ingen kan svara på, vagnen är fortfarande så ny! Har haft min snart en månad, finns fläckar lite här och var men jag torkar av med våtservett ibland och tänker tvätta när den blivit ännu skitigare.