• spigg

Bugaboo Donkey

Tesan L: Jag tycker du ska välja den färg du gillar bäst. Har faktiskt aldrig förstått kopplingen mellan barnets kön och färger på kläder eller prylar. Välj din favvofärg! Jag valde blått eftersom att jag älskar blå.

• spigg
    Joddan skrev 2011-08-03 17:06:52 följande:
    Min son har en rosa bee+. och så hade han en rosa åkpåse i sin denimcameleon... JAG älskar rosa och han tappar inte snoppen för det
    Haha! Precis så!

Tesan L: Du gör som du vill! :)
  • spigg
    Mamma Tes skrev 2011-08-04 13:13:06 följande:
    Yaaaaaaayy!!! Idag skickades våran vagn!!!
    Spännande! Undrar om den kommer redan på måndag då?
  • spigg
    Joddan skrev 2011-08-04 13:19:27 följande:
    Min skickades förra torsdagen och kom i tisdags. Av någon anledbing var den i köpenhamn i 4 dar...
    Den roade sig väl på Tivoli.. ;)
  • spigg

Idag kom en kvinna fram till mig i bussen och ville prata om vagnen! Hon tyckte det var jättefin och såå smart! Jag kunde ju inte göra annat än hålla med. Hjärta Älskade åsna! Flört

• spigg
    BejbyBoo skrev 2011-08-04 21:24:32 följande:
    Ja, den är grym!!
    Så där var det hela tiden i USA, folk kom fram och pratade och frågade vart vi än gick. Här i Sverige är de lite mer försiktiga, men jag ser att folk vänder sig om och viskar.

Tycker dock fortfarande att det är lite kul att jag ser en Donkey om dagen här i Stockholm, men i USA såg jag inte en enda! 
    Jag tror jag sett totalt 4 stycken i Sverige, exklusive min egen förstås! ;) Hon är faktiskt inte den första som kommit fram men som du skriver har jag också sett mååååånga som vänder sig om och en hel del som går fram väldigt nära och kollar på den när man står på tunnelbanan eller ställt den ifrån sig i en park och så!
  • spigg

Joddan, promenerade din man möjligtvis på Götgatan idag? ;)

• spigg

Suck, har fått min första rejäla repa på vagnen. För att göra en lång historia kort hade jag tagit av ena sittdelen varpå min son skulle vara snälla och dra den till mig.. Mm.. just det. Men repan är på undersidan av ramen vid fotstödet, så den syns ju enbart om man ligger under vagnen eller om man tar loss sittdelen och vände rpå den. Är ändå ledsen... Gråter Första repan är alltid värst!

• spigg
    Joddan skrev 2011-08-05 17:51:30 följande:
    Spigg
    Nä men igår ?
    Såg dock 2 andra donkeys där i förrgår också
    Aha, såg en blond man med en Donkey i monoläge på Götgatan idag, den hade offwhite-suffletter och ett blont barn låg och sov däri. Tänkte genast på dig!
  • spigg
    Xina skrev 2011-08-05 18:21:17 följande:
    Jobbigt med repan spigg! förstår att det känns tråkigt.. :(
    Jaa... BLÄ, säger jag bara. Men vagnen är ju till för att användas, så är det ju bara. Vore totalt meningslöst att ha den stående hemma, och väldigt sjukt att gå runt med den inplastad. ;)
    Joddan skrev 2011-08-05 18:37:05 följande:
    Har också fått repa och smutsig suflett från både ketchup och att jag snuddar vid lestången när jag drog upp vagnen för trapprampen... Offwhite duflett kanske inte är drt smidigastr
    Haha ok, då var det någon annan! Tror Donkeyn kommer bli en ganska vanlig syn framöver!

Min sand-sufflett har också blivit lite skitig, men det borde ju gå bort i tvätten tycker man. Sen har ena bumperbaren fått några hack, vet faktiskt inte hur för jag har varit väldigt rädd om dem. Nu har jag iaf bett mamma köpa lite tyg från IKEA och så ska jag sy en enkel tygtub att dra över. Tycker bumperbarsen suger åt sig damm och skit väldigt lätt också, hur rengör man dem bäst?
Svar på tråden Bugaboo Donkey