Bugaboo Donkey
Lindsey: någon nämnde en vagn här tidigare Basson duo? där går sitsarna vända hur man vill..
Lindsey: någon nämnde en vagn här tidigare Basson duo? där går sitsarna vända hur man vill..
ja, de ser mindre ut än Donkeys, och de är ej lufthjul vilket jag tycker är en nackdel...Om den är värd pengarna?....svårt att säga än.... jag är dock jättenöjd. Maxi Cosin jag har gick på nästan 8000, och så ligger väl även emmaljungan i pris. med Donkeyn har man ju både singel/syskonvagn.... och jag tycker att den är toppen i monoläge (har ej testat i i duo ännu Bebis kommer i oktober)
Lindsey: min tanke när jag köpte Donkey var att sälja Maxi Cosin vilket jag planerar.
Frila2: Vad jättesnygg färgmatchning med vagnen och väskan!!
Lindsey: du kan ju alltid köra det argumentet min väninna körde med sin man ; "men älskling, du har ju dina små utgifter, köper datorer mobiler nästan nya varje år då de åldras snabbt....... och du ser de räcker kortare medans den här vagnen kommer räcka i flera år..." Tyckte det var en jättebra kommentar, men i och för sig är hennes man pryltokig...
Grattis NaBas!
Catox9: har inte heller haft någon Bugaboo tidigare. Åkpåsen ser kanske stor ut men den sitter mkt bra åde i sitt- och liggdelen. Har inte några mått, men ill du så kan jag mäta.
wiesio, FlakeZ: förstår inte vad ni menar med ätt vagnen blir ranglig med utdraget handtag. Jag är lång och kör hela tiden med helt utdraget, har som spotta inte känt ätt vagnen blir mer ranglig då...kanske har tur som fått bra exemplar då inget krånglar (än) hoppas bara inget börjar nu....
Såg nu stavningen, ursäkta den, tittade ej vad mobilen satte in för ord....ah, dessa ordböcker...
Spigg: snyggt!! Vilka härliga färger!